Amikor tavaly év végén elindítottam az Onlinemarketing Klubbot, azzal a céllal tettem, hogy egy profi tudásmegosztó, segítő szakmai közösség legyen, egy kisebb, de válogatott, szakmailag és emberileg is támogató közösséggel.
Természetesen vannak már tagok, és közülük többen is azt mondták, leginkább az foglalkoztatja őket, hogyan lehetne kevesebb munkával nagyobb profitra szert tenni. Gondolom te is ábrándoztál arról, hogy sokkal kevesebbet dolgozz. De aztán visszahúz a valóság. A valóság, amiben ott van egy csomó feladat:
- dolgok, amit nem éri meg (még) kiszervezni,
- az élmény, ami miatt belefogtál az egészbe és még hétvégén is örömmel foglalkozol vele – hiszen ez „nem is munka”
- a nehézségek, vagy a tanulnivalók
- az agyalás dolgokon, aminek sosincs vége.
Lehet, hogy a céged elfut egy darabig magától (tényleg, ha mondjuk a Covid egy hónapra kirántja a cégvezetőt a rendszerből, mi történik? Túléltek, vagy összeomlotok?)
Körbe kérdeztünk, és találtunk pár igazán időigényesnek, vagy pénznyelőnek tűnő dolgot a vállalkozásokban, amikre azt szoktuk mondani, na az aztán tényleg nem fér bele abba, hogy kevés munkával keressünk pénzt. Most 4 előadásban derül ki, hogy valójában mégis mind a négyre igaz ez az állítás, ha szakértő módon, örömmel és tudatosan csináljuk.
Az első előadásban a feladatok kiszervezéséről beszélek.
A másodikban a rendezvényekről lesz szó, amik pénzt termelnek – Petőfi Tamás rendezvényes elárulja azokat a mesterfogásokat, amivel nem az előkészülettel és az utómunkával, meg a jópofizással telik el az időd, hanem amivel pénzt tudsz keresni.
A harmadik egy igazán izgalmas és aktuális téma: a videózás! Azt látom, hogy ez rengeteg cégnél mostohagyerek, ráadásul borzasztó nehéz rá azt mondani, hogy kevés munka és azt is nehéz látni, hogy hol van itt a pénz, mert végképp ritka, ha azonnali a profit hoz. Mégis szükséges, és profitnövelő dolog, de persze akkor, ha jól csináljuk – ebben fog segíteni nekünk Keresztúri Gergely.
Az utolsó téma talán kicsit megosztó: a kapcsolati tőke, mint profitforrás. Mind tudjuk, hogy fontos, és aki valóban elért valamit az életben, az pontosan tudja, hogy a kapcsolati tőkéje miatt tart ott, ahol tart. Kit ismersz, mit értél el, kikkel tudsz együttműködni? Hogy segítenek neked abban, hogy együtt keressetek még többet? – Tollár Móni előadásában a tudatos kapcsolati tőke használatra kapunk tippeket.
Május utolsó napján pedig egy újfajta állandó klubesemény lesz. Közös Zoom beszélgetésben oszthatunk meg egymással minden kérdést, gondolatot, amivel a hónap során találkoztunk.
Tehát lesz négy plusz egy eseményünk májusban, és hét közben cikkek a klub weboldalán, beszélgetések a csoportban. Önmagában a rendezvények miatt is érdemes előfizetni, de ráadásként ott vagyunk, mint közösség, és segítünk, ha bármilyen szakmai kérdés felmerül.
Te is komolyan gondolod? Legyél tag az Onlinemarketing Klubban! >>>
Utolsó kommentek