Szeretek arról írni, amivel éppen foglalkozom, úgy jobban el tudok mélyedni a témában, és közben átgondolom a feladatot is. Mivel most éppen egy stratégiának a cél részével foglalkozom, így megírtam a héten az Írjunk stratégiát sorozat következő részét a marketing célokról.
A cikk az előfizetők számára az Onlinemarketing Klubban érhető el. Leírtam benne, milyen a jó marketing stratégia, milyen lehetséges célok vannak, és konkrét példákat is hoztam a célokra.
Egy jó cél meghatározása nem pár perces feladat. Miközben sok partnerünk úgy kezdett neki, hogy ez már megvan, egy hosszabb beszélgetésben kiderült, hogy valójában amit ők célnak gondoltak, az csak egy erős vázlat. Jó irány, de egy cél ennél több tud lenni.
Ezért is érdemes foglalkozni a célmeghatározással, és azért is, mert a megfogalmazott célok alapján készül minden más lépés: a kiegészítő kutatások, az analízisek, a stratégiai irányok.
A jó cél tehát fontos, nélküle nem tudunk tovább lépni. A hogyanra pedig a válasz a Klubban.
Utolsó kommentek