Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elvonatkoztatás

Címkék: kreatív

2021.10.19. kedd 10:19 Konrad

virtual-reality-4490469_960_720.jpg

Elküldöm a tervet az ügyfélnek, még az elején járunk, de szeretém, hogy haladjunk. Ezért egy előzetes változatot kap, amelyhez kommenteket írok:

- Ilyen lesz majd a kész terv, csak a szövegeket nem kékkel, hanem zölddel fogjuk ráírni.

Az ügyfél válasza:

- Nagyon tetszik, alapvetően ilyenre gondoltunk, de nem lehetne, hogy a szövegeket ne kékkel, hanem zölddel írjátok rá? Megnéznék egy ilyen változatot is!

És nem, nem arról van szó, hogy az ügyfelünk félkegyelmű. Arról van szó, hogy sokan nem tudnak elvonatkoztatni attól, amit éppen látnak. Érti, hogy az más színű lesz, de nem jelenik meg neki a fejében, és nem tudja elképzelni, ha nem rakjuk le elé a kért színekkel, elrendezésekkel.

Nagyon fontos azt megértenünk, amikor valamit tervezünk, hogy attól, hogy a mi fejünkben látszik valami, még nem biztos, hogy az ügyfelünk is azt látja, úgy látja, egyáltalán: látja. Éppen ezért azt javaslom, hogy mindig kész terveket küldjünk, soha ne bízzuk a másikra az elképzelését a dolgoknak.

Sajnos sokszor futunk bele abba is, hogy ha valami elkészül, úgy, ahogy az ügyfél kéri, akkor mégsem tetszik neki. A probléma ugyanaz, mint fent: nem ért a megjelenéshez, nem tudja jól elképzelni, mit akar, vagy nem látja, hogy az, amit akar, végső soron ronda lesz. Esetleg a fejében "kijavulnak" azok a hibák, amik a valóságban nem fognak megjavulni. (Egyszer nagyon régen például különböző hosszúságú szövegeket kellett volna rászerkesztenem egy címkére, aminek pontosan meg volt adva a szélessége, úgy, hogy a betűk mérete, a betűk távolsága és a betűk formája is azonos legyen. Természetesen ez lehetetlen feladat, de az ügyfél fejében "élt" ez a megoldás.)

Fogadjuk el tehát, hogy az ügyfelünk nem tudja elképzelni a dolgokat, nekünk kell azokat megrajzolni, megtervezni, elkészíteni. És készüljünk fel rá: sokszor csak próbálgatással fogunk eljutni a végtermékig.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8016726802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky2 2021.10.19. 12:22:46

A klasszikus rövidfilm arról, amikor a megrendelő hülyeséget kér, de ezt nem lehet megmagyarázni neki:

www.youtube.com/watch?v=BKorP55Aqvg&t=29s&ab_channel=LaurisBeinerts


süti beállítások módosítása