Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Írjunk stratégiát: a célcsoportok

Címkék: onlinemarketing ajánló stratégia Klub

2021.05.21. péntek 09:56 Konrad

A célcsoportok kérdése soha nem egyszerű. Sokszor kaptam meg azt a választ, hogy az a célcsoport, aki vásárol, aki megnézi weboldalt… de ugye azt pontosan érezzük, hogy ez nem egy definíció, erre így nem lehet tervezni. A célcsoport meghatározása egy sokoldalú probléma. Egyrészt kiindulhatunk…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Hat dolog, amit minimum tudni kell a marketingről minden vállalkozónak, vezetőnek

Címkék: onlinemarketing üzlet

2021.05.20. csütörtök 10:55 Konrad

Sok olyan vállalkozóval beszélek, akinek szüksége volna online marketingre, de nem ért hozzá Annak a felismerése, hogy kell a marketing, manapság már elvárható minden vállalkozástól, de ez nem jelenti azt, hogy tisztában is legyenek azzal, mit jelent a marketing a gyakorlatban. Ennek az egyik oka,…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

A felhasználók megismerése

Címkék: ajánló weboldal kutatás üzlet

2021.05.19. szerda 10:57 Konrad

Mindenféle egyéb elképzelés ellenére: a felhasználóink azok, akiknek meg kell felelnünk. Véletlenül sem a megrendelő ízlése, világképe az, aminek meg kellene határoznia egy elkészülő weblap vagy szoftver kinézetét. Sajnos a napi gyakorlat nem ezt mutatja, sok olyan szoftvert látok, amely nem úgy…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Üzleti videózás - MarketingMájus

Címkék: onlinemarketing ajánló video Klub

2021.05.18. kedd 09:09 Konrad

A MarketingMájus előadássorozatunk következő adása az üzleti videókról fog szólni. Erre egy olyan előadót kértünk fel, aki nagyon régóta az online marketing szakmában dolgozik: Keresztúri Gergelyt, a Tartalomgyár vezetőjét. Gergőt azóta ismerem, amióta Budapesten élek. Ő már a kilencvenes években…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Ajánlom magamat: Online stratégiák a Covid19 árnyékában

Címkék: onlinemarketing ajánló üzlet stratégia

2021.05.17. hétfő 11:26 Konrad

Mindig örülök, ha felkérnek szakmai cikket írni. Aztán mindig szorongok, jó lesz-e. Van, hogy napokig képtelen vagyok elkezdeni, máskor a kezdés hamar megvan, de utána a tartalom íve alakul ki nehezen. Egy szakmai cikknek ugyanis informálisnak is kell lenni, érdekesnek is kell lenni és mindezek…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása