Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A cikkek használata

Címkék: kampány tartalom ajánló tartalommarketing

2022.01.12. szerda 10:43 Konrad

 adver_hwsw.jpg

Biztos olvastál már te is olyan cikket, amit azért jelentetett meg egy tartalomszolgáltató mert fizettek érte. Az ilyen fizetett cikkmegjelenéseket a szakma advertorialnak hívja, bár idehaza sokan hivatkoznak rá (hibásan) PR cikként is.

Az advertorial elsősorban természetesen hirdetés, de mikor érdemes ezt a fajta hirdetési megoldást használni? Elsősorban azt szoktam javasolni, akkor használjuk, ha valami kicsit bonyolultabb, kicsit összetettebb dolgot akarunk elmagyarázni az érdeklődőknek. A fizetett cikk jellemzően hatékonyabb a banner hirdetéseknél azokon a portálokon, ahova cikket olvasni mennek a felhasználók.

De a direkt hirdetésen kívül van még néhány dolog, amikre ez a fajta megjelenés jó. Fontos, hogy ezek akkor igazak, ha a megvásárolt cikk később is fenn marad a tartalomszolgáltatónal. Normális esetben a cikk megjelenése két részből áll: egyrészt megjelenik maga a cikk az oldalon, vagy direkt egy hirdetési rovatban, vagy csak azzal elkülönítve, hogy ki van rá írva, hogy támogatott tartalom. Másrészt kap ajánlót. Ez az ajánló általában megjelenik a címlapon ésvagy rovat címlapon, belekerülhet hírlevélbe, kikerülhet a Facebook-ra, belekerülhet a belső ajánlórendszerbe (ahol más cikkek mellett is ajánlják). Így válik igazán hirdetéssé.

De a cikk általában ezt követően mindaddig ott marad az oldalon, amíg az oldal működik. És ez ad egy másodlagos lehetőséget is, amire jók ezek a cikkek.

Ezek egyik a keresőoptimalizálás (SEO). Ha a cikkben olyan linkek kerülnek, amelyeknek nincs korlátozásuk, úgy valós linkként működhetnek a mi oldalunkra, növelve ezzel a ránk mutató cikkek számát (és jellemzően a minőségét is). Mindezt úgy, hogy a cikkben mi magunk dönthetjük el, mely kulcsszavak linkelődjenek a weblapunkra.

Ez a lehetőség annyira közismert, hogy több (kisebb) tartalomszolgáltatónál létezik direkt SEO cikk megjelenés kategória. Ez jellemzően kicsit olcsóbb, de nem kerül ki a címlapra, nem kerül bele a megosztásokba. Hiszen itt "csak" az a cél, hogy jó minőségű linkjeink legyenek a weblapunkra.

A másik lehetőség és a keresők miatt létezik, de ehhez tudni kell, hogy amikor egy felhasználó információt keres, akkor sok esetben (főleg, ha nagyobb kiadásra készül) ezt több lépésben teszi meg. És ilyen esetben nemcsak az érdekli, hogy egy cég a saját weblapján mit ír, hanem az is, hogy máshol mi jelent meg róla. És bár helyén kezelve világos, ha valaki egy hirdetést olvas, mégis adhat plusz információt egy-egy olyan külső megjelenés, ami fizetett cikként került be valamelyik portálra. A kereső ezt is hozza, és ez is ad plusz információt az érdeklődőnek.

Összességében tehát az ilyen cikk másodlagosan is építheti a márkát.

Sok esetben látjuk azt, hogy érdemes cikket használni a kampányunkban, és nemcsak a saját felületeken. Építsük be ezt is a kampányainkba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6016810522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása