Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A határidőkről

Címkék: onlinemarketing üzlet

2022.01.17. hétfő 10:08 Konrad

deadline-g1ae0208d4_640.jpg

Jópár olyan határidő van a marketing folyamatában, amit nagyon szigorúan be kell tartani. Ezek általában vagy valamilyen jeles naphoz kötődnek (ilyen például a black friday, vagy mondjuk a Valentin nap), vagy valamilyen kampányhoz. Egy sok elemből álló kommunikáció esetében mindennek időre el kell készülnie: a weblapnak, a kreatívoknak, a szövegeknek stb.

Természetesen a mindennapi munkában is kötött határidőkkel dolgozunk, de nagyon sok olyan van, amit azért jellemzően kicsit vagy nagyon túllépünk. Ha nincs olyan szigorú határidő, amit már említettem, akkor mindenki hajlamos kicsit lazábban kezelni ezeket. Így aztán egy weboldal elkészítése vagy mondjuk ráncfelvarrása nem ritkán csúszik akár heteket. De kampányoknál is előfordul, hogy az utolsó utáni pillanatban készül el a végleges kreatív, kerül elküldésre a hirdetés.

Az online marketing nagy előnye, hogy sokkal rugalmasabban tudjuk kezelni az időpontokat. Mert nem egy nyomdához igazodunk, nem lehetetlen kampány közben is kreatívot cserélni, és így tovább. Ez elvben azt is jelenti, hogy akár több időnk is lenne elkészíteni mindent, de azért jellemzően ez nem így van. A kialakult gyakorlat az, hogy a határidőket tartjuk, de néhe egy kis csúszás belefér...

A határidők nélkül ugyanakkor nem lehet dolgozni, mert a "ráér" sokaknak azt jelenti, hogy "nem fontos". Éppen ezért jól működő projektkezelés nincs határidők nélkül, és nincs anélkül, hogy ezeket a határidőket valaki számon ne kérje. Az már az adott cég kultúrájának a része, hogy milyen módon kezeli a csúszásokat.

Elsősorban fejlesztési feladatoknál futunk bele olyan problémákba, amikor váratlan helyzetek miatt alakul ki csúszás. Ez a váratlan helyzet az esetek jelenős részében valamilyen megrendelői kérés: kiderül, valamit máshogy kell csinálni, fejlesztés közben megváltozik az elvárás stb. Minden ilyen csúszás természetesen plusz költség is...

Számos olyan projektet láttam (szerencsére kívülről), ahol egy konkrét feladatra megadott határidőhöz képest a projekt egyre csak csúszott, és egyre messzebb került a megvalósítás vége. Az elsődleges ok pedig az volt, hogy az induláskor a tervezés nem volt pontos, és menet közben derültek ki fejlesztésigényes kívánságok. Az igazi probléma akkor jelentkezik, ha az árakat nemcsak megbeszélték előre, de ki is fizették. Mert a fejlesztőknek a csúszás ilyenkor anyagilag sem éri meg... Az ilyen projektben persze minden oldal hibás: a megrendelő sem tudta, mit akar, a kivitelező sem volt kellően gondos az ajánlattal.

A halott projektek egy jelentős része is így döglik meg...

A pontos határidő meghatározásához természetesen gyakorlati tapasztalat és szakértelem is kell, így tudjuk azt biztosítani, hogy valami ne csússzon el. Ha pedig kevesebb az idő, mint amennyi elég lenne... akkor kell bevonni erőforrásokat. Ezért lehet az, hogy amikor rövid a határidő, akkor drágábbá válik minden.

A munkánk tehát határidőkből áll, lényegében folyamatosan. Most megyek is dolgozni, mert van pár befejezetlen feladatom...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4816815212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása