Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hello, Föld, hogy vagy?

Címkék: Marketing és környezetvédelem

2022.02.03. csütörtök 09:57 Konrad

earth-gea237f2cf_640.jpg

Ha ég a ház, akkor nem azzal kezdünk el foglalkozni, hogy csöpög a csap, hanem oltunk. És ha az oltásnak következményei vannak, akkor majd utólag igyekszünk azokat is kezelni. Kicsit ezt éreztem az elmúlt két évben. 2020 elején berobbant a Covid járvány, annak minden következményével. A gazdaság leállt, az emberek mentálisan is megzuhantak, a kormányoknak fogalmuk sem volt mit kell tenni. Kialakult egy szar helyzet.

Aztán az első ocsúdás után hirtelen akarta mindenki újraindítani a gazdaságot, és ez mindennél fontosabbnak tűnt. Égett a ház, így nem volt érdekes, hogy ez a tűzoltás mit okoz. És egy dologról szinte teljesen elfeledkeztünk: úgy újraindítani, hogy azokat az alapvető hibákat, amiket addig elkövettünk, próbáljuk meg kiküszöbölni.

Közvetlenül a járvány előtt kezdtem el írni arról milyen kapcsolat van a marketing és a környezetvédelem között. Valahol még az elején jártam a témának, de aztán a világ kifordult a tengelyéből, és tényleg mással kezdtem el foglalkozni én is. És bár közben néha fel-felmerült a környezetvédelem (pl. a home office kapcsán), de most azt látom, a többségnek mindennél fontosabb az, hogy az emberek újra fogyasszanak. Mert az pörgeti a cégeket, a gazdaságot...

Ezt szolgáljuk mi ki napról napra. Nem látok pozitív irányba változást, szinte minden ugyanúgy működik, mint korábban, talán csak annyi a különbség, hogy most kevesebb cég akar zöldebbnek látszani. Mert sokan gondolják azt, ez most nem érdekes...

Tény, a korábban elindult változtatások, törvényi szabályozások nem álltak le, haladnak ezek a tervek. Az autók elvileg zöldülnek, az eldobható műanyagok használatát talán lassan sikerül rendesen korlátozni, a kormányok nem léptek vissza, szabályozás szintjén legalábbis. De mást annyira nem látok. Kicsit félek, a felfutó gazdaság majd felfutó környezeti terheléssel ugyanoda fog visszajutni, ahol voltunk, sőt, talán még rosszabb is lesz.

Mert sokat nem tettünk azért, ne így legyen. Mintha most a szándék se lenne meg. Pedig ha nem vigyázunk a környezetünkre, akkor a Covid hatásainak többszörösét fogjuk a következő években elszenvedni. És ebben mi, marketinggel foglalkozók is nyakig benne vagyunk.

Mi lehet a megoldás? A világ szépen elindult a még inkább online üzlet felé, ami akár jó is lehet. Cserébe az árukat nem tömegével mozgatjuk, hanem sokszor egyesével. Ami jó a vevőnek, vagyis az, hogy elvben bárhonnan rendelhet, nem igazán jó a világnak - egyszerűen egy pár dolláros vacak is repülőzik, hajózik, csomagolásban, nagy helyet foglalva. Nem, ezt nem a marketingesek oldják meg alapvetően, de gondolhatunk mi is erre. Legyen például kiemelt előny, ha valami helyben készül. Ha valami helyi alapanyagból van. Számítson az a kommunikációban, ha valaminek kisebb az ökológiai lábnyoma. És ne festékkel zöldítsünk, hanem emeljük ki azt, ami valóban környezetvédő. És magyarázzuk el, miért fontos ez, magyarázzuk el, tanítsuk meg, hogy ezt is figyelembe kell venni.

Álljunk át fejben arra, hogy védjük a bolygónkat. Egyelőre még Elon Musk se képes átköltözni másik bolygóra, ne számítsunk arra, lesz más Földünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9017091426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása