Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Politika és marketing

Címkék: onlinemarketing polblog üzlet

2022.02.28. hétfő 10:19 Konrad

galamb.jpg

A politika a mindennapjaink része, nem tudjuk elkerülni. Azokon a felületeken, amiket hirdetésre is használunk, ugyanúgy megjelenik a politikai tartalom, a napi hírek, mint a szórakoztató tartalmak. Ráadásul most parlamenti választások lesznek, így a politikai hirdetések mennyisége is jelentősen növekedett, így aztán a hirdetések között is szép számmal jönnek szembe a politikai tartalmak.

A hirdetők, ha nem érdekeltek a politikában (vagyis nem egy jelöltről vagy jelölő szervezetről beszélünk), általában kerülik a politikai tartalmakat, legyen az direkt vagy indirekt. Ennek az oka végtelenül egyszerű: a politika megosztja az embereket, és nem lenne az jó, ha a vevőink egy részét ellöknénk magunkkal egy-egy politikailag érzékeny üzenettel vagy hirdetéssel.

De természetesen van, amikor a cégek kivételt tesznek, és beszállnak a politikai üzenetek közé. Ez elsősorban nem valamelyik párt melletti kiállást jelenti természetesen, hanem általában valamilyen ügy melletti kiállást. Így például a kisebbségi jogok melletti kiállás lehet egy cég hirdetésének a témája vagy apropója. Vagy egy humanitárius katasztrófa is lehet ilyen.

Jelen esetben például az Ukrajna elleni háború olyan téma, amely a cégek egy részét lépésekre kényszerítette, hiszen mindkét fél, a megtámadott Ukrajna és az agresszor Oroszország is sok szálon kötődik a hazai gazdasághoz és közélethez. Ezen lépések pedig bekerülnek a hírfolyamokba, és ugyanúgy a kommunikáció részei lesznek, mint a szokványos hirdetések vagy Facebook posztok is. Igen, az ilyen tartalmak megoszthatják a cégek ügyfeleit, de jelen esetben a cégeknél dolgozók melletti kiállás vagy egy-egy ügy melletti kiállás általában már középtávon is bizalmat és elismertséget épít, így valójában ennek van helye a kommunikációban.

A cégeknek, akik kommunikálnak, figyelniük kell a hírekre, még akkor is, ha direktben nem reagálnak. De érdemes érzékenynek lenni, például ha a szomszédban háború van, akkor mást jelent egy bombasztikus ajánlat, mint békeidőben. Egyszerűen át kell gondolnunk, milyen szavakat használunk - ami máskor semleges, az adott esetben akár sértő vagy ízléstelen lehet.

A politika, a közélet és a marketing tehát napi szinten is hat egymásra. Érdemes ezt nem elfelejteni, főleg olyan esetekben, amikor tényleg mindenki figyelme valamilyen politikai esemény, történés felé fordul.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1917767328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása