Pár hete, amikor felkérést kaptam, hogy írjak egy vendégcikket a Marketingtitkok oldalra, feltettem a kérdést: szakmai legyen vagy személyes? Kiss Csaba, az oldal gazdája azt kérte, legyen inkább személyes, olyat írjak le, ami rólam szól. Ennek én örömmel igyekeztem meg is felelni, így született az alábbi írás.
M, mint marketinges, avagy milyen érzés marketingesnek lenni? »»»
Írhatnék most arról, milyen érzések kavarogtak bennem, amikor a cikket írtam, de az már nagyon "meta" lenne. Cikket írni arról, milyen érzés cikket írni arról, hogy mit gondolok magamról és a marketingről... Inkább nem. Számomra a marketing igazából munka és gondolkodás, napi elfoglaltság és gondolkodásmód, gyakorlat és megközelítési mód is. Benn vagyok, ezt látom, így nem is látom kívülről: emiatt is mindig csak óvatosan bírálom. Ezt azért mindenképpen fontosnak gondoltam még hozzátenni.
Csabának köszönöm a lehetőséget, a cikket pedig olvassátok!
Utolsó kommentek