Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A szavak néha semmit nem jelentenek

Címkék: onlinemarketing kreatív szövegírás

2022.03.21. hétfő 09:54 Konrad

paper-ge0f9ee29d_640.jpg

Bár ez az idézet kedvenc magyar zenekaromtól származik, és nem a marketingről szól, de valahogy egyre többször tapasztalom, hogy mondunk dolgokat, de olyan, mintha más nyelven beszélnénk. Leírjuk egy hirdetésben a kínálatot a Facebook-on, majd jönnek a kommentek, és megkérdeznek olyan dolgokat, amik amúgy ott vannak a posztban leírva.

De más helyzetben is az ember kimondja a szavakat, gondol valamit mögötte, de a befogadó fél ezt nem úgy értelmezi, ahogy mi gondoljuk. Ez persze olyan probléma, ami régről ismert, én kommunikáció elméletben tanultam először erről: amikor a befogadő, a vevő, máshogy kódolja az üzenetet, mint az, aki az üzenetet feladja, kimondja. Ezért fontos mindig tudni, kinek beszélünk: hogy úgy kódoljunk, hogy a másik is megértse.

Csak néha ez szinte lehetetlen. Amikor a befogadó fél nem is törekszik az üzenet megértésére, vagy még rosszabb, amikor az üzenetünket direkt félreérti, akkor bizony kialakul az a fajta süketek párbeszéde, ami sehova sem visz.

Kínálunk egy terméket, egy szolgáltatást, és a hirdetés alatti kommentekben az emberek nem a termékre, a szolgáltatásra reagálni, hanem saját frusztrációjukat adják ki. Az mindegy, te miről beszélsz, ha neki erről valami más jut az eszébe. Miért van ez? Miért nincs meg az a kontroll az emberekben, hogy valami nem nekik szól, nem róluk szól, akkor azt engedjék szó nélkül?

Bár szerintem ez a kontroll sosem volt meg, csak voltak ugye a kapuőrök, amelyek nem engedték, hogy az ilyen megjegyzések, vélemények nagyobb nyilvánosság elé kerüljenek. Ezek a kapuőrök mára nincsenek, utólag lehet esetleg törölni az oda nem illő véleményeket...

Amikor arról írok, a jövőben egyre pontatlanabbak lesznek a célzások a szabályozások miatt, akkor ezt azért is érzem problémának, mert minél rosszabb a célzás, annál inkább igaz lesz az, hogy olyanokhoz jutunk el, akik valójában nem a célcsoportunk, és részben emiatt nem is nekik beszélünk. És nem fogják érteni, vagy félre fogják érteni a hirdetést. Egy nem nekik szóló ajánlat könnyen frusztrációt okoz, ami negatív véleménybe csap át, és ez innentől nem lesz jó senkinek.

Így aztán kialakul az, ami miatt ez a bejegyzés is született: a legnagyobb szakértelemmel, odafigyeléssel és jóindulattal is fölösleges indulatokat kelthet egy üzenet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4117785130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása