Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vannak tanácsaim

Címkék: onlinemarketing tanácsadás üzlet

2022.09.02. péntek 12:30 Konrad

consulting-g867e223ad_640.jpg

Amikor nagyon sok évvel ezelőtt, még a közösségi média berobbanása előtti időben elkezdtem csinálni ezt a mostani vállalkozásunkat, akkor már a tanácsadás volt az egyik fontos szolgáltatás, amit kínáltam. Ezek után természetesen a felépített cég is erre fókuszált, de ahogy jöttek a feladatok, kiderült, a megvalósítás is legalább ennyire fontos. Évekig aztán erre koncentráltunk, és a piacnak is ez kellett: a növekedési időszakokban mindig a jó és hatékony megvalósítás a kulcs, miközben a tervezés is fontos, de a tanácsadás kicsit azért háttérbe szorult.

Most ez a fajta növekedés megtorpant, a piac egy olyan új helyzetbe került, hogy ismét megfontoltan kell dönteni, nincs mindenképpen növekedés, a fogyasztói várakozások minimum stagnálást, de akár csökkenést is jelenthetnek. Azt hiszem, itt az ideje annak, hogy a cégek ismét többet foglalkozzanak a tervezéssel, a folyamatok átnézésével, és mindez egy-egy tanácsadóval könnyebb lehet.

Vannak tanácsaim, tanácsaink. Jelen helyzetben már máshogy kell felépíteni a kommunikációt, máshova kerülhetnek a súlyok. Ha az eddig használt eszközök hirtelen nem működnek, akkor érdemes átnézni, mi ennek az oka. Adatokat kell elemezni, és ismerni kell a lehetőségeket - amelyek persze túlmutatnak a Meta-Google világán.

Vannak tanácsaim, ha elmarad a bevétel. Vannak tanácsaim, ha valaki most indulna. Vannak tanácsaim, ha valaki váltana.

Első lépésben érdemes végiggondolni, mi a célunk. Mi a célunk a következő hetekre, a következő hónapokra, 2023-ra. Aztán érdemes felmérni a tartalékainkat: van-e még tőkénk, milyen erőforrásaink vannak, mi az, ami mozdítható. Nézzük át a költségeinket: mennyiben érint minket az infláció, mennyiben lehetetleníti el a munkánkat a magas energiaár, mi az a költségelem, ami pazarló, mi az, ami megvágható.

Majd a fentiek ismeretében már el lehet kezdeni tervezni. Most, 2022. szeptemberében, azt hiszem, rövid távon inkább pesszimistán, de hosszabb távon bátran lehet számítani fordulatra. Ez a válság nem fog örökké tartani. Túl kell élni, és mivel nem fogja mindenki túlélni, így majd a növekedési időszakban lesznek új piaci rések. Erre érdemes számolni, de most elindul a túlélők viadala.

Neked mennyit nőtt, a rezsid? És mennyit fog nőni? Tudod már?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5817922299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása