Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit mond a mesterséges intelligencia az online marketing trendekről?

Címkék: onlinemarketing szövegírás AI

2022.12.12. hétfő 09:35 Konrad

cyber-brain-g0b8252ec0_640.jpg

Évek óta beszélünk arról, hogy a mesterséges intelligencia, a technológia fejlődése már olyan munkahelyeket is veszélyeztet, ahol nem fizikai munkát kell végezni. És bár elméletben ezt bárki el tudja képzelni, de amikor a gyakorlatban is szembejön valami megoldás, akkor azért kézzelfoghatóbb, mi történik.

Az utóbbi napokban számos hírt, megosztást láttam az egyik mesterséges intelligencia megoldás, a ChatGPT AI-ról. Így aztán én is kipróbáltam. Bár az eszköz még nem annyira okos, mint egy jól képzet szövegíró, de meglepő eredményeket mutat. Érdemes vele játszani, próbálgatni.

Mesterséges intelligencia ez, de még nagyon baba korban. A legnagyobb baj, hogy természetesen amit csinál, az nem szükségszerűen jó, inkább csak látványos. Olyan, mint a jelenleg elérhető önvezető autók: bizonyos jól körülhatárolt esetekben működnek önvezetőként, de azért nem bíznám rájuk az életem. De ahogy fejlődik az önvezetés, úgy fejlődik az AI is, és lehet, tényleg pár év múlva már át tud venni egyszerűbb szövegírási feladatokat is.

És akkor nézzük, hogyan dolgozik! Adtam neki egy feladatot: 

Írj egy blogbejegyzést arról, milyen trendek lesznek az online marketingben 2023-ban!

Nézzük, mi lett az eredmény!

Online marketing trendek 2023-ban, írta: ChatGPT

Az online marketingben 2023-ban továbbra is növekedni fog a videók használata a marketingkommunikációban. A felhasználók egyre jobban igénylik a látványos tartalmakat, és a videók képesek hatékonyabban megfogni a figyelmüket, mint a szöveges tartalmak. Emellett a videók képesek jobban megjeleníteni a termékek vagy szolgáltatások előnyeit, így a cégeknek érdemesebb lesz videókat készíteniük, mint írásos tartalmakat.

Ezen kívül az online marketingben 2023-ban egyre nagyobb szerepet kaphat a személyre szabott marketing. A cégek egyre több adatot gyűjtenek a felhasználókról, és ezeket az adatokat használhatják a marketingüzenetek személyre szabásához. Például ha egy felhasználó korábban már megvásárolt valami hasonló terméket, a cég küldhet neki olyan marketingüzeneteket, amelyek a korábbi vásárlására építenek. Így a marketingüzenetek hatékonyabbak lesznek, és a felhasználók jobban érzékelik azok relevanciáját.

Az online marketingben 2023-ban továbbra is fontos szerepet játszik majd a keresőoptimalizálás is. A cégeknek érdemes lesz olyan tartalmakat készíteniük, amelyek relevánsak a felhasználók keresési szándékához, és a cégeknek érdemes lesz a keresőmotorokban jó pozíciót elérniük, hogy minél több felhasználóhoz eljuthassanak. Emellett a cégeknek érdemes lesz figyelni a keresőmotorok által követelt minőségi szempontokra is, hogy ne csökkenjenek a keresőmotorokban betöltött pozícióik.

Összességében az online marketingben 2023-ban a videók, a személyre szabott marketing és a keresőoptimalizálás lesznek a legfontosabb trendek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5317999834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2022.12.12. 13:52:07

Írj egy sztorit arról, hogy az online marketing vezető hogyan mentette meg a világot!

"Az online marketing vezető, Emilynek mindig is szenvedélye volt a marketing, de sosem gondolta volna, hogy az ismereteit valaha is ennyire fontos szerepre fogják használni.

Egyik nap azonban minden megváltozott. Egy földönkívüli lény érkezett a Földre, és elkezdte fenyegetni az emberiséget. A lény egy olyan gépezetet hozott magával, amivel képes volt elpusztítani a világ bármely városát.

Emilynek és a marketing csapatának azonban nem voltak kétségei afelől, hogy mit kell tenniük. Gyorsan összeállítottak egy olyan marketingkampányt, ami a lény érzékenységére játszott.

A kampány során Emily és csapata rengeteg információt gyűjtöttek össze a lényről, és kihasználva az online marketing eszközeit, elkezdték célzottan érzékeny pontokra hatni.

Az eredmény nem maradt el. A lény elkezdett bizonytalanodni, és végül meghátrált. Emilynek és a csapatának sikerült megmenteni a világot az online marketing segítségével.

Azóta Emily ismert és elismert online marketing vezetőként tevékenykedik, és büszke arra, hogy egy ilyen különleges lehetőséget kapott ahhoz, hogy bebizonyítsa, mennyire fontos és hatékony a marketing a modern világban."

chat.openai.com/chat


süti beállítások módosítása