Dévai Zoli tartott egy érdekes előadást a WoM-ról és az ügyfélevangelizmusról, majd jött a beszélgetés, ahol Zoli mellett ott ült Uj Péter, Superman és az Apple kommunikációs ügynökségének a képviselője.
És jól összevesztek.
Uj Péter egyrészt nem szereti az Apple-t, másrészt nem szereti az ügyfélevangelizmust: neki ne mondja meg senki, mit vegyen!
De az is kiderült, az Apple nem szereti a hazai piacot. Pontosabban - egy kérdésre válaszként - az jött ki, hogy az Apple-nek nem kell a hazai piacról fogyasztói visszajelzés. Az elég vicces volt, ahogy az ügynökségi hölgy (Pósa Gabriella) igyekezett meggyőzni minket, hogy az miért jó, hogy csak az üzenetek mennek egy irányba, de nincs pl. feedback a hazai honlapon. És ettől függetlenül az volt a zárszava, hogy az Apple bátor, mert engedi, hogy a felhasználók evangelizálják a termékeket.
Egy kellemes, de sajnos rövid vita volt. Valódi vita, igazi pengeváltásokkal. Superman, mint Apple hívő levágott egy akkora ügyfélevangelista beszédet, hogy megszólalni nem lehetett mellette, közben UP nagyokat nyelt, majd finoman vissza-visszaszúrt.
Egy dolog kiderült: az ügyfélevangelizmus működik. Működik, mert nem arról volt szó, hogy hogyan kellene csinálni, hanem arról, hogy milyen hatást ért el és szeretjük-e avagy sem.
Utolsó kommentek