Még a nyáron írtam, hogy direkt bloggereknek szerveztünk egy kis akciós játékot. Mivel mára megvannak a győztesek is, röviden leírom, mit tettünk és mit tapasztaltunk.
Az ötlet az volt, hogy megmozgatjuk a bloggereket: hirdessék ők is a pótjelentkezés lehetőségét a Gábor Dénes Főiskolára. Több lehetséges stratégia is felmerült, a kötött bannertől a laza hír közzétételéig, végül az utóbbi mellett döntöttünk: minimális kötelmeink voltak. Alapvetően a linket és a minimális hírt kértük kirakni. Nem volt kötelező bejegyzést írni, nem volt kötelező fix helyre elhelyezni - az egyes bloggerre hagytuk a döntést, mit szeretne, mi illik jobban az oldalára.
A kampány költségvetése két részből állt: az ajándékokból és egy támogató PPC kampányból. Mindösszessen nem költöttünk el nettó 200 ezer forintot, a hirdetések az ETARGET-en futottak.
Az eredmény: közel 50 blogon jelent meg a GDF pótjelentkezési lehetősége, a játékra való felhívás kisebb vírusként is működött, én például az iwiw-en is kaptam róla üzenetet. A GDF oldalán kimutatható látogatószámot hozott a kampány.
Külön örülök annak, hogy több olyan helyen is megjelent a hirdetés, amiről mégcsak nem is hallottam.
Utolsó kommentek