Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Sajtóközlemény - némi? költői túlzással

Címkék: onlinemarketing

2006.03.03. péntek 17:41 Konrad

Kéremszépen, van olyan, hogy egy sajtóközleményben az ember csak a szépet írja le. Olyan is van, amikor kicsit túloz, hogy ezzel próbálja meg kiemelni a saját termékét a többi közül. Éppen csak a túlzás mértéke az, ami veszélyes lehet.

Van itt kéremszépen egy új megoldás: Internetes közvetlen ajánlat – vásárlás közvetlenül a bannerből. Jól hanzik, de az első mondat...

Magyar szakemberek találták fel azt az újdonságot, amely jelentősen növelheti az internetes áruházak forgalmát a jövőben.

Hurrá! Mi is ez?

Az újdonság lényege, hogy...

már közvetlenül a bannerből megejthető a megrendelés és így nincsen szükség arra, hogy az érdeklődő végig nézze az adott internetes áruház teljes kínálatát.

Aha. De mi ebben az új?

Lehetőség van ugyanis az áruházak kínálatát flash
bannerekbe tömöríteni, és az internetezőket már a portálokon rábírni, hogy közvetlenül a flash bannerekben megrendeléseket adjanak fel.

Értem. A PR körítés az új. Mert van ugye a klasszikus microsite megoldás, amikor egy flash banneren belül történnek a dolgok. Azaz egy flash bannerbe van tömörítve egy egész csomó tartalom. Aztán ugye van a klasszikus one-click-shop, ami anno az Indexen Sárga Dobozként működött, és az [origo] most is használja, amikor html-ben bár, de ajánl egy-egy terméket (jó esetben a cikk tartalmának megfelelően).

Tehát ha a kettőt összeadom, akkor nagyon új dolgot nem kaptam, de egy másik technológiai megoldást igen. Éljen az új találmány!

És tessék mondani, adserverből ez kiszolgálható?

Update: az oldal itt érhető el: http://www.viala.hu/bannershopping/

És magyarul: http://viala.hu/sol_bannershopping_index_hun.html

A fentiekből nem derült ki, de az ötlet jóságát nem kérdőjelezem meg. Az újdonságát viszont igen. Kicsit még körbejárom a dolgot, ha van új fejlemény, jelentkezem!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr475364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2006.03.03. 20:41:11

ez olyasmi lehet, mint a Chitika MiniMalls.

bigpe · http://netpincer.hu 2006.03.04. 14:42:48

Sziasztok

Engedjetek meg néhány érvet a "feltalálók" oldaláról is:

- tudjuk, hogy nem a spanyolviszt találtuk fel, de az tény, hogy ilyet (flash bannerben közvetlenül eladni vmit) még sehol sem láttunk működés közben és a szabadalmi kutatásaink is ezt igazolták vissza

- hogy mi az új? ahogy te is mondod, a részletei már nyomokban korábban is mind megvoltak, csak még senki nem kapcsolta össze őket. Újdonság nemcsak az lehet, hogy valami teljesen újat találsz fel, hanem az is, ha a meglévő ismereteket egy új kombinációban használod fel.

- Konrad kérdésére, hogy "kompatibilis-e az adserverrel" a válaszom: nagyonis. Ez az egész akkor ér valamit, hogy ha jól targetáljuk. Ha pizzát akarok eladni, akkor délben kell futtatni ezeket a bannereket. Ha könyvet, akkor a megadott cikkek mellett. Az adserverek tehát követelmények is hozzá.

-ezzel függ össze az is, hogy a szabadalmunk technológiai típusú, ami azt jelenti, hogy nem magát az ötletet védtük le (európában nem is nagyon lehetne), hanem az ötletnek egy konkrét megvalósítási módját. Tehát nem pusztán arról van szó, hogy a flash technológia egy bizonyos függvényét akartuk levédeni, hanem egy bonyolultabb architekturát, amely a tartalomszolgáltató (portál), az adszerver és a kereskedő munkamegosztását írja le. A kereskedő szerverének túlterhelése például egy fontos kérdés ebben. Nekünk erre van egy működő megoldásunk, amit szeretnénk minél szélesebb körben ismertté tenni és megnézni, hogy mekkora hatékonyság növekedéssel jár a mostani hirdetési és értékestési formákhoz képest.

-chitika valóban hasonlít, de Konrad jól mondta, ott is van elkattanás a végén.

Remélem sikerült jobban megvilágítottam miről is szólna ez az egész. A sajtónyilatkozat túlzó optimizmusával ugyan lehet, hogy kicsit túllőttünk a célon, de azért valótlanságot nem állítottunk benne és eddig ti is azt igazoltátok vissza, hogy valóban nem voltak még ilyen értékesítős flash bannerek a neten.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.04. 14:48:02

Kedves bigpe, köszönöm a hosszú magyarázatot, ezzel valóban sikerült árnyalni a sajtóközleményt.
Remélem, működni fog a modell, ha vannak eredmények, esetleg esettanulmány jellegű dolgok, akkor azokról is szívesen írok.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2006.03.04. 16:41:21

tényleg más a chitika. Kiváncsi leszek, mikor kezdenek majd feltűnni a hazai online médiában ezek a fajta bannerek.


süti beállítások módosítása