Kéremszépen, van olyan, hogy egy sajtóközleményben az ember csak a szépet írja le. Olyan is van, amikor kicsit túloz, hogy ezzel próbálja meg kiemelni a saját termékét a többi közül. Éppen csak a túlzás mértéke az, ami veszélyes lehet.
Van itt kéremszépen egy új megoldás: Internetes közvetlen ajánlat – vásárlás közvetlenül a bannerből. Jól hanzik, de az első mondat...
Magyar szakemberek találták fel azt az újdonságot, amely jelentősen növelheti az internetes áruházak forgalmát a jövőben.
Hurrá! Mi is ez?
Az újdonság lényege, hogy...
már közvetlenül a bannerből megejthető a megrendelés és így nincsen szükség arra, hogy az érdeklődő végig nézze az adott internetes áruház teljes kínálatát.
Aha. De mi ebben az új?
Lehetőség van ugyanis az áruházak kínálatát flash
bannerekbe tömöríteni, és az internetezőket már a portálokon rábírni, hogy közvetlenül a flash bannerekben megrendeléseket adjanak fel.
Értem. A PR körítés az új. Mert van ugye a klasszikus microsite megoldás, amikor egy flash banneren belül történnek a dolgok. Azaz egy flash bannerbe van tömörítve egy egész csomó tartalom. Aztán ugye van a klasszikus one-click-shop, ami anno az Indexen Sárga Dobozként működött, és az [origo] most is használja, amikor html-ben bár, de ajánl egy-egy terméket (jó esetben a cikk tartalmának megfelelően).
Tehát ha a kettőt összeadom, akkor nagyon új dolgot nem kaptam, de egy másik technológiai megoldást igen. Éljen az új találmány!
És tessék mondani, adserverből ez kiszolgálható?
Update: az oldal itt érhető el: http://www.viala.hu/bannershopping/
És magyarul: http://viala.hu/sol_bannershopping_index_hun.html
A fentiekből nem derült ki, de az ötlet jóságát nem kérdőjelezem meg. Az újdonságát viszont igen. Kicsit még körbejárom a dolgot, ha van új fejlemény, jelentkezem!
Utolsó kommentek