Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklámköltés, USA, 2006 február

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2006.04.20. csütörtök 19:22 Konrad

Az USA  legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2006. február. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
February 2006
Position Advertiser Media Value
($ 000)
Sector
1 Vonage 22,962 Tech
2 Classmates.com 14,860 Misc
3 Netflix 11,952 M/E
4 Ameritrade 9,999 Fin
5 Monster 8,378 Class
6 E*Trade Financial 7,857 Fin
7 Circuit City 7,764 Ret
8 LowerMyBills.com 7,571 Fin
9 Scottrade 7,191 Fin
10 LoanWeb.com 6,735 Fin
11 AT&T 6,252 Tech
12 Chevrolet Auto & Truck 5,889 Auto
13 Dell VAR Computers 4,673 Ret
14 PBS TV 4,567 M/E
15 Amazon.com 4,533 Ret
16 FreeCreditReport.com 4,531 Fin
17 ESPN Fantasy Sports 4,512 Ent
18 Dollar Rent A Car 4,384 Auto
19 ShareBuilder 4,370 Fin
20 University of Phoenix Online 4,172 Edu
21 RealArcade Games 4,026 M/E
22 Cingular Wireless 3,990 Tech
23 Forex Capital Markets (FXCM.com) 3,959 Fin
24 Verizon Wireless 3,852 Tech
25 Sylvan Learning Center 3,792 Edu
26 T-Mobile Wireless 3,563 Tech
27 PlanetOut.com 3,422 M/E
28 Fidelity Investments 3,264 Fin
29 Charles Schwab 3,259 Fin
30 Associated Press 3,202 M/E
31 NexTag Serivces 3,201 Misc
32 Comstock 3,118 Misc
33 Wal-Mart 2,887 Ret
34 Prilosec Heartburn Control 2,847 H/F
35 eDiets.com 2,831 H/F
36 Playboystore.com 2,766 Ret
37 DISH Network Satellite 2,722 Tech
38 River Belle Online Casino 2,697 M/E
39 Intelius Online 2,675 Misc
40 Target.com 2,632 Ret
41 LowRateSource.com 2,614 Fin
42 1-800-FLOWERS.COM 2,567 Ret
43 WeightWatchers.com 2,549 H/F
44 Bank of America 2,472 Fin
45 Capital One Bank 2,449 Fin
46 Expedia.com 2,412 T/H
47 University of Phoenix 2,390 Edu
48 ABC TV 2,325 M/E
49 CareerBuilder.com 2,320 Class
50 Dell Dimension Computers 2,249 Ret
  GRAND TOTAL $242,198  
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality        
TNS Media Intelligence logo

Top 50 Internet Advertisers In January, 2006

 

Methodology: Chart represents the value of display advertising in both standard and non-standard ad formats. Media expenditure estimates do not always take into account special considerations including publisher discounts, barter agreements, co-sponsorship, affiliate relationships, etc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr768795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása