Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt egy héten az alábbi három hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor.
Hirdetés:Nézze meg a fotókat, leírásokat és foglaljon online.
www.adriatica.net
Kulcsszó: horvatorszag
Átkattintási arány: 15.40%
Hirdetés:Álomnyaralás Horvátországban. Tengerparti szállodák és apartmanok széles választékban, előnyös áron. Foglaljon már most!
www.adriagate.com
Kulcsszó: horvatorszag
Átkattintási arány: 11.53%
Hirdetés:Wellness hotelek katalógusa, Nyaralás, Lastminute Belföldi utak, napi frissitésű akcióvadász. Hétvégi programok, Wellness kezelések, Kezdje nálunk a felfrissülést minden nap.
www.wellnesshetvege.hu
Kulcsszó: wellness
Átkattintási arány: 10.52%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőkben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája is, ami itt érhető el.
A kulcsszavas, szöveges, tartalomérzékeny reklámok egyre népszerűbbek, de kicsit más hozzáállást igényelnek, mint a hagyományos banner megjelenések. Nagyon fontos a jó szöveg, a jól kiválasztott kulcsszavak, és a rugalmasság, hiszen a kampányt módunkban áll folyamatosan módosítani, finomítani. Azzal a reménnyel indítjuk el ezt a heti "rovatot", hogy segítséget tudunk adni azoknak, akik ezt a hirdetési formát választják. A legjobban teljesítő hirdetések szövegei tippet adhatnak a saját hirdetésünk megírására, és ismerve a legjobb CTR számokat, azt is láthatjuk, mennyire jó a saját kampányunk.
Nem utolsó sorban a kulcsszavak változását is érdemes lesz figyelni, mennyire fog megjelenni benne a szezonalitás. Most például az első két kampány egyértelműen a nyári időszak miatt lehet ilyen jó.
Végül: várunk ötleteket, milyen egyéb toplistákat lenne érdemes megjelentetni az Etarget rendszeréből?
Utolsó kommentek