Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor. Még mindig Horvátország a sláger, de most az első ötbe belefért - gondolom a foci vb miatt - egy szerencsejátékkal kapcsolatos oldal is, és örömmel látom, hogy egy beföldi utazási hirdetés is érdekes volt az internetezőknek.
Hirdetés:
Szállások Horvátországban
Álomnyaralás Horvátországban. Tengerparti szállodák és apartmanok széles választékban, előnyös áron. Foglaljon már most!
www.adriagate.com
Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 2004
Átkattintási arány: 13.42%
Hirdetés:
Szálláslehetőségek, többszáz horvátországi célpont
Nézze meg a fotókat, leírásokat és foglaljon online.
www.adriatica.net
Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 1662
Átkattintási arány: 12.70%
Hirdetés:
Esélynövelő fogadások, tippmix, totó, lottó, kenó
Szerencsejáték portál fogadást, pókerezést segítő infókkal, foci VB esélyekkel, esélynövelő variációkkal. Tippmix, totó, lottó, kenókönyvek kedvezménnyel közvetlenül a kiadótól!
www.teletipp.hu
Kulcsszó: lotto
Megjelenésszám: 1006
Átkattintási arány: 10.54%
Hirdetés:
Horvátország last minute:
apartman 19900 Ft/fő-től 30 féle szállás, 20 féle program, 3 féle ellátás, heti buszjárat last minute áron. Honlapunkon összerakhatja utazását, azonnal láthatja a szabad helyeket és online lefoglalhatja.
www.utazas.info
Kulcsszó: horvatorszag
Megjelenésszám: 2229
Átkattintási arány: 8.75%
Hirdetés:
Enter Center Vendégház Hajdúszoboszló
1-10napra egész évben leköthető! Félpanzió igény szerint, üdülési csekket elfogadunk! Nagyobb társaságoknak,őszre munkásoknak is ajánlott!Képek és elérhetőségek a weboldalon!
www.entercenter.hu
Kulcsszó: hajduszoboszlo
Megjelenésszám: 1108
Átkattintási arány: 8.03%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőkben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek