Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklámköltés, USA, 2006 május

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2006.07.10. hétfő 21:49 Konrad

Az USA  legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2006. május. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
May 2006
Position Advertiser Media Value
($000)
Sector
1 Vonage 16,125 Tech
2 Dollar Rent A Car 11,812 T/H
3 University of Phoenix Online 10,289 Edu
4 Netflix 8,968 M/E
5 Fidelity Investments 8,818 Fin
6 Monster 8,731 Class
7 Scottrade 8,507 Fin
8 Classmates.com 8,201 Misc
9 Forex Capital Markets (FXCM.com) 7,527 Fin
10 Ameritrade 6,536 Fin
11 Dell Dimension Computers 5,939 Tech
12 Verizon Wireless 5,832 Tech
13 Victoria's Secret 5,465 Ret
14 Cingular Wireless 5,397 Tech
15 HomePages 5,314 Class
16 Dell VAR Computers 5,297 Tech
17 Discover Card 5,041 Fin
18 HP Printers 4,978 Tech
19 Thrifty Car Rental 4,769 T/H
20 NexTag Serivces 4,484 Misc
21 VacationsToGo.com 4,445 T/H
22 LendingTree 4,409 Fin
23 E*Trade Financial 4,377 Fin
24 Amazon.com 4,284 Ret
25 ProFlowers 4,236 Ret
26 Dice 4,066 Class
27 Charles Schwab 3,687 Fin
28 FreeCreditReport.com 3,686 Fin
29 Ameritrade Apex 3,551 Fin
30 Wal-Mart 3,422 Ret
31 Target.com 3,421 Ret
32 Hertz 3,409 T/H
33 ShareBuilder 3,313 Fin
34 T-Mobile Wireless 3,308 Tech
35 Bank of America 3,226 Fin
36 Jose Cuervo Tequila 2,999 Ret
37 Comstock 2,991 Misc
38 Mensfacts.com 2,983 M/E
39 PlanetOut.com 2,966 M/E
40 RealArcade Games 2,901 M/E
41 State Farm Insurance 2,849 Fin
42 HP VAR Computers 2,753 Tech
43 LowerMyBills.com 2,722 Fin
44 MLB.TV 2,699 M/E
45 eDiets.com 2,633 H/F
46 CyberTrader 2,596 Fin
47 Superpages.com 2,588 Ret
48 LoanWeb 2,473 Fin
49 1-800-Flowers.com 2,413 Ret
50 Circuit City 2,307 Ret
  GRAND TOTAL $245,743  
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality        
TNS Media Intelligence logo
View: Top 50 Internet Advertisers in April, 2006

Methodology: Chart represents the value of display advertising in both standard and non-standard ad formats. Media expenditure estimates do not always take into account special considerations including publisher discounts, barter agreements, co-sponsorship, affiliate relationships, etc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4711314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása