Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 40. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2006.10.07. szombat 00:54 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Nagyon akarunk utazni, állást találni, ruhát vagy laptopot venni - ez látszik legalábbis a számokból.

Hirdetés:

Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu

Kulcsszó: hotel
Megjelenésszám: 1120
Átkattintási arány: 24,55%

Hirdetés:

Állás - portál
Találjon munkát még ma! Workania - új online állásbörze.
www.workania.hu

Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2035
Átkattintási arány: 16,81%

Hirdetés:

2006-os divat! Új őszi kollekció!
A 2006-os ruha divat, trend és színek! CJ Casuals, VDN, TATUUM, QSQ márkák forgalmazása! Exclusive női és férfi ruha kollekció! Divat divat divat! Itt az ősz! Új modellek!
divat2006.hu

Kulcsszó: ruha
Megjelenésszám: 1148
Átkattintási arány: 13,33%

Hirdetés:

2000-nél is több friss állás
Magyarországon és 50000 aktuális állás világszerte.
www.jobpilot.hu

Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 3606
Átkattintási arány: 10,54%

Hirdetés:

PcExpert - laptop a net legjobb árain
Számítógépek, notebookok, perifériák a net legjobb árain. Többszáz termékre ingyenes kiszállítás Budapesten.
www.PcExpert.hu

Kulcsszó: laptop
Megjelenésszám: 1123
Átkattintási arány: 8,19%

Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5515764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

videoplayer-csak-etikusan 2006.10.07. 18:03:32

Nem, ez abszolut nem ide való, amit ide irnék, de talán Konnrad olvassa és kerekít belőle egy cikket. Finoman szólva is érdemes.

Történt az, hogy nezelődök a hazai videómegosztók között, aztán egyszer csak feltűnik, hogy a videoplayer.hu ahhoz képest, hogy 2-3 hete indult, és egy deka hirdetést sem látni sehol, pörög, mint a disznó. Volt egy sejtésem.

Nosza, regisztráltam a citrommail.hu-ra , majd X idő múlva megnéztem a postafiókom (amit SOHA és SEHOL nem használtam). Nicsak nicsak, ott figyel 3 db spamm, hogy egy ismerősöm küldi nekem XY videót nézzem meg és osszak meg én is ilyet.
Hát ha hülyére spammoljuk a portfólióban levő levelezőrendszerünk tagjait, akkor természetesen nem nehéz egy akármilyen oldalt felrántani vele. Bár az is igaz hogy ez ilyenformán törvénytelen és tisztességtelen is.

Bár gondolom egy Sanoma Zrt. bőven megteheti hosz sz@rik a törvényekre a tisztességet meg jó vastagon elfedi a pénz.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.07. 20:02:21

Amikor regelsz a Citromailre, akkor elfogadod a felhasználási feltételeket, ami ezt tartalmazza:
"A Felhasználási feltételek elfogadásával a Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Felhasználó számára kereskedelmi ajánlatokat juttathat el."

Azaz amit a Sanoma csinált, az legális.

videoplayer-csak-etikusan 2006.10.08. 16:31:15

hát megnyertem a fogádast. ugyanis fogadtam itt pár emberrel , hogy ezt fogod mondani.

sajnos.

egyébként szvsz nincs igazad. a kereskedelmi ajánlatot juttathat el, az nem azt jelenti, hogy :

"Egy ismerősöd videókat szeretne megosztani veled!

Már régóta használom a videoplayer-t arra, hogy
megosszam saját videóimat ismerőseimmel és
családommal. Jelölj be ismerősnek a videoplayer-en, így
könnyen megoszthatjuk egymással videóinkat!...."

ez: ÁTverés. hazugság. Hiszen _NINCS_ ilyen ismerősöm. _HA_ odaírnák, hogy ez egy reklám, akkor is erkölcsileg bőven aggályos lenne, de akkor lehetne takarózni azzal amit mondasz.

úgyhogy amit a sanoma csinál az ebben a formában _NEM_ legális. az meg már hab a tortán hogy borzasztóan etikátlan.

de mint mondtam -sajnos- nem várok mást az érintettektől, mint bólogatást. tulképpen ki mer nekimenni egy multinak ? senki.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.08. 16:53:43

A Citromaillel kapsz egy ingyenes szolgáltatást. Naná, hogy valamiből meg akar élni, nem? Egy ilyen reklám - főleg, hogy elfogadtad, kaphatsz - nehezen támadható. Az, hogy nem reklámnak néz ki, az igen. Ha tudod bizonyítani, hogy valóban a Sanoma küldte, akkor talán - talán! - elmarasztalják a Sanomát.

Különben meg pont ezen a blogon nem egyszer megyk neki multiknak. Nem kell elhinned, olvass vissza. A dolog nem erről szól. A dolog arról szól, hogy egy marketing blogon ne várd, hogy magát a reklámot bíráljuk. Én nem fogom, hiszen EBBŐL ÉLEK. Persze foglalkozok olyan témákkal, mint az ügyfélevangelizmus vagy a wom, de ezek még olyan gyerekcipőben járó dolgok, amik nem fogják karakterében megváltoztatni a piacot.

Így élünk abból, amiből lehet.

Akos 2006.10.08. 18:11:25

Tudja fene... ez tényleg egy marketinggel foglalkozó blog, de a leírt módszer - a leírtak alapján - nem marketing, nem reklám, hanem szimplán hazugság.

videoplayer-csak-etikusan 2006.10.08. 19:22:50

konrad, azert a reklamnak meg a reklamfogasoknak is vannak hatarai helo. vannak erkolcsi meg vannak torvenyi.
azt tudom, hogy a reklamvilagban/bol eloknek az elso sokszor hianyzik, de ne vedd mar oket, es ne mond hogy ez szep es jo.
ez igy ahogy csinaljak egyreszt gusztustalan, masreszt vasarloi megtevesztes es keretlen levelek kuldese.

oke hogy szegenyeknek meg kell elni valamibol (szivem szakad meg a magyar nevetsegesen tularazott onlinereklampiacbol elokon) , de ez igy nem oke.

ez tisztessegtelen es torvenytelen.

vegtelenul szomoru hogy te ezt helyesled.

ui: "felado: videoplayer.hu " erre nehez azt mondani, hogy nem a sanoma kuldte, mivel SOHA SEHOL nem jelent meg a citrommailos emailcimem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.08. 23:19:10

Átküldenél a blog e-mail címére egy ilyen levelet fejlécestül, mindenestül? Megnézem, és az alapján írok.

videoplayer-csak-etikusan 2006.10.09. 01:36:58

Feladó: videoplayer.hu (Felvétel a címjegyzékbe)
Címzett: ******@citromail.hu
Tárgy: Egy ismerősöd videókat szeretne megosztani veled!
Érkezett: 2006.10.06 08:31
Return-Path:
Delivered-To: ******@citromail.hu
Received: (qmail 22232 invoked by uid 89); 6 Oct 2006 06:31:23 -0000
Received: from unknown (195.70.38.233)
by server01.citromail.hu with QMTP; 6 Oct 2006 06:31:23 -0000
Received: (qmail 11359 invoked by uid 0); 6 Oct 2006 06:31:40 -0000
Received: from unknown (HELO fe01.iw.sanomabp.hu) (195.70.62.220)
by server07.citromail.hu with SMTP; 6 Oct 2006 06:31:39 -0000
Received: from fe01.iw.sanomabp.hu (fe01.iw.sanomabp.hu [127.0.0.1])
by fe01.iw.sanomabp.hu (Postfix) with ESMTP id BBBC73C80F5
for ; Fri, 6 Oct 2006 08:31:39 +0200 (CEST)
Received: (from apache@localhost)
by fe01.iw.sanomabp.hu (8.13.1/8.13.1/Submit) id k966VdbW025264;
Fri, 6 Oct 2006 08:31:39 +0200
Date: Fri, 6 Oct 2006 08:31:39 +0200
Message-Id:
To: ******@citromail.hu
Subject: Egy =?UTF-8?Q?ismer=C5=91s=C3=B6d=20vide=C3=B3kat=20szeretne=20megosztani?= =?UTF-8?Q?=20veled!?=
From: "videoplayer.hu"
Reply-to: "videoplayer.hu"
Sender: "videoplayer.hu"
Errors-to: noreply@videoplayer.hu
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
X-Scanned-By: This message was scanned by scanner01.citromail.hu


Kedves ********!

Már régóta használom a videoplayer-t arra, hogy
megosszam saját videóimat ismerőseimmel és
családommal. Jelölj be ismerősnek a videoplayer-en, így
könnyen megoszthatjuk egymással videóinkat! Az
invitáció elfogadásához nyisd meg ezt a linket:

www.videoplayer.hu/users/friendconfirm/2564

Üdvözlettel,

lukacskiraly

www.videoplayer.hu



----------------------------

ha ezek alapjan sem hiszed, javaslom csinalj egy citromos mailcimet, aztan varj kb 1 hetet.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.09. 01:41:50

Köszi! Eddig is hittem, csak látni akartam. Kérek egy kis türelmet, de visszatérek a dologra nagyon hamar.

Dóri · http://www.webreklam.hu 2006.10.09. 15:26:17

Ez olyasmi, mint a wiwen a fantanarancsszoloakarmi az ismeroseid kozott, csak durvabb :)

videoplayer-csak-etikusan 2006.10.09. 16:47:42

dori, nemegeszen. az ott sajat oldalon egy reklam. amirol latszik hogy reklam.

ez pedig egy masik oldalon talalhato _NAGY_ tomegu email spamm. atveressel fuszerezve, amirol nem latszik hogy reklam.

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2006.10.10. 12:44:35

Ezért használok ÉN Gmailt!
Vannak fizetett hirdetések, de tudom, hogy hol (nem a leveleim között)
Jó nagy tárhely, és listásan jeleníti meg a leveleket... Akinek kell meghívó küldök.
Ja, és nem törölnek 3 hónap után, ha nem lépek be webes felületen keresztül.

:) · http://videoplayer.lap.hu 2006.12.24. 16:15:40

Üdv,

lehet hogy egy kicsit túlzásba ment a marketing, de ettől függetlenül szerintem egy nagyon jó oldal! Kérlek ne szapuljuk a marketing miatt, szerintem itt nem csak ez a lényeg.. :)

Egyébként kellemes karácsonyi ünenpeket és sikerekben gazdag áldott új évet kívánok!


süti beállítások módosítása