A felhasználó érték. Nagyon nehéz megszerezni, nem könnyű megtartani, de könnyű elveszíteni. Éppen ezért nagyon óvatosan kell bánni azokkal az eszközökkel, amelyek zavarhatják. Mert könnyen az lesz a vége, hogy az emberünk - hopp, elszalad!
Namost, az utóbbi pár hétben elszemtelenedett két hazai szolgáltató is, itt a web 2.0 környékén. Először a Sanoma frissen indult videószolgáltatása kapcsán érkezett itt a blogon jelzés arról, hogy valami nincs rendben:
Történt az, hogy nezelődök a hazai videómegosztók között, aztán egyszer csak feltűnik, hogy a videoplayer.hu ahhoz képest, hogy 2-3 hete indult, és egy deka hirdetést sem látni sehol, pörög, mint a disznó. Volt egy sejtésem.
Nosza, regisztráltam a citrommail.hu-ra , majd X idő múlva megnéztem a postafiókom (amit SOHA és SEHOL nem használtam). Nicsak nicsak, ott figyel 3 db spamm, hogy egy ismerősöm küldi nekem XY videót nézzem meg és osszak meg én is ilyet.
Igen, lehet, valamelyik konkurencia vagy rosszakaró támadt be, de azért a kommentekbe bemásolt levél elég eredetinek tűnik.
De közben más is próbálkozott. A Milgram-tól a Barátok közt nevű iszony kétszer is be akart jelölni ismerősnek, de ez legalább nem volt spam, csak egyszerű, bár tolakodó reklám. De most a myVIP szórakozik, és küldözget ki spameket. Egyik ismerősöm az elmúlt pár napban 3 ismerőstől (többek közt tőlem) is kapott meghívót, miközben mi nem küldtünk neki! Erre egészen konkrétan emlékszem, ugyanis hetek óta nem tudok valamiért belépni a myVIP-re... Egyébként ez elég ügyes próbálkozás, hiszen tényleg ismerőstől érkezik a levél. De mégiscsak egy erőszakos dolog, és nagyon könnyen kiderül - és ki is derült.
De ezek a dolgok mind kispályások ahhoz képest, amit pár napja küldtek át nekem, íme:
Az Ertekesitesi Igazgato figyelmebe!
Tisztelt Ertekesitesi Igazgato!
Email adatbazisom online direkt email kampanyok sikeres
lebonyolitasat biztositja. Az adatbazis elado:
Tartalma:
100 000 ceges magyarorszagi email cim
290 000 vegyes magyarorszagi emali cim
Barmilyen kerdesben allok rendelkezesere,
Egy sikeres egyuttmukodes remenyeben,Tisztelettel,
Osvath Sandor
Bár ez utóbbi nem web 2.0 szolgáltatás, de ez is ide tartozik, a sötét oldalra.
A felhasználó érték, és sokkal értékesebb, ha nem a rossz oldalunkról ismer meg először. Jó lenne, ha erre tényleg figyelne mindenki, és legalább a nagyobb szolgáltatások nem állnának át az Erő a web sötét oldalára. Mert nem éri meg. Hosszabb távon biztos nem.
Utolsó kommentek