Itt az idő, hogy a cégek megtervezzék jövőévi internetes stratégiájukat. Akkor is, ha még nem gondoltak rá! Ha van egy stratégia, akkor átgondoltabb és sokkal hatékonyabb évnek nézhetnek elébe, ami több hasznot jelenthet.
De miből áll egy internetes stratégia? Vajon csak marketing az egész? Hirdetések? Vagy mi a fene lehet ez? Összeszedtem pár gondolatot, mintegy sorvezetőnek, ha valaki most kapna a fejéhez és kezdene el gondolkodni ezen.
Első lépésben bontsuk elemeire ezt a dolgot. Az internet egy kommunikációs csatorna, amin több különböző dolgot teszünk. Érdemes ezeket külön-külön kezelni, persze figyelembevéve azt, hogy egymásra hatással vannak. A következő területeket kell megvizsgálnunk:
- Költségek
A következő napokban szépen végigmegyek ezeken, igyekszem összeszedni a legfontosabb áttekintendő dolgokat és szeretnék gondolatébreszteni: vajon mit lehetne jobban vagy máshogy csinálni?
Tehát: folyt.köv.!
Utolsó kommentek