Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Internet stratégia 2007 - nem internetes hirdetések és az internetes jelenlétünk kapcsolata

Címkék: internetes stratégia 2007

2006.12.21. csütörtök 22:40 Konrad

Egészen pontosan: Nem internetes hirdetések, megjelenések és az internetes jelenlétünk kapcsolata. Mert erről fogok most írni. (Valahogy vonzódom az ilyen több soros nevekhez. A marketinges szakdolgozatom címe - még a múlt század végén... - is hasonlóan "rövid" volt: A nem internetes reklámok és értékesítési formák megjelenése az interneten.)

Elég jól állunk már a jövő évi internetes stratégiánkkal, már nem sok van hátra! És ha a fogyasztás templomainak a látogatásába belefáradtunk, érdemes lazításképpen leülni és elmerengni a közeli jövőről. Nekem ilyenkor minden pihenés, ahol nincs tömeg, zaj, és csendes éj... Elmerengni, és végiggondolni, hogy vajon milyen nem internetes állandó és időszakos jelenlétünk is lesz jövőre. Például névjegykártya. Levélpapír. Hirdetések. PR cikkek. Szóróanyagok, termékbemutató brossúrák. Reklámtárgyak. Kiállítási stand. Céges kocsik. Vagy bármi...

Számtalan olyan hely van, ahol érdemes feltüntetni a weboldalunk címét, a kapcsolattartó e-mail címet, rögtön a logónk közelébe. De apropó, mit is írjunk oda? Érdemes a weboldalunkak olyan címet használni, ami nem hosszú és megjegyezhető. Mert bár nagyon jó a www.hosszúnevünkvandemindentelmond.hu cím, de ezt begépelni... Legyen inkább valami rövid, pl. www.megjegyzem.hu Egyik kedvenzem a www.lapszabaszat.hu Rövid, tömör, és sokatmondó. Meg is tanultam egy életre...

Az e-mail címnél is, a kiírt cím legyen tömör. És fontos: legyen komoly! Cégcímnek ne használjunk cégnév@freemail.hu -t. De webcímnek se használjunk olyat, hogy www.designercég.hu/cégnevünk , vagy olyat, hogy www.ingyenwebhely.hu/cégnév Ezek olyanok, mintha 25 éves teherautóból árulnánk a termékünket a piacon: lehet olyat is, de nem komoly.

Egyet érdemes megjegyezni: alacsony a hatákonysága a nem online megjelenéseknek az online felé. Magyarul: ha hirdetjük egy újságban vagy a tévében a webcímünket, akkor kevés látogatásra számíthatunk. Persze ha a Barátok közt reklámblokkjában nyomjuk naponta a www.multivagyok.hu címünket, akkor az meglátszik a látogatottságon. Más kérdés, hogy abból a 30-40 millióból mennyire hatalmas kampány futhatna a weben...

Mindezek után a stratégiánk szempontjából az a fontos, hogy arra figyeljünk: minden nem online megjelenés esetében nézzük meg, fel tudjuk-e tüntetni a webes elérhetőséget. Én elsősorban a webcímet írom oda mindenhova, hiszen az a legáltalánosabb, és azon keresztül az e-mail címet is megtalálják.

Ugye, ez egy kicsit egyszerűbb, átláthatóbb, mint pár korábbi lépés? Így a halra és a mákosgubára várva nem is érdemes mással fárasztani magunkat. De mégis, fontos ezt is végiggondolni, hiszen látogatókat, és ezzel együtt megrendelőket hozhat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9423800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása