Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Rajtad múlik. Rajtad múlik?

Címkék: onlinemarketing

2008.04.04. péntek 20:57 Konrad

Ha hirdetünk, azt azért tesszük, hogy ügyfeleket, vásárlókat szerezzünk. Jó ügyfeleket és jó vásárlókat szeretnénk. Jókat, de hogy mi a "jó", az ugye mindenki számára más. Ezért célozzuk a hirdetést: demográfiára, érdeklődési körre, ahogy éppen lehet.

De a hirdetésünk még egy módszerrel "célzódik": ez pedig magának a hirdetésnek és a cégnek a megjelenése, a magáról alkotott képe.

Például a Sanoma mostani kampányai számomra idegenek, sőt, taszítóak. Bármennyire is profi a kivitelezés, jó az ötlet, és még elvileg használhatnám is a reklámozott dolgot (pl. Startlap kedvencek), nem fogom, mert a reklámról már akkor lepattantam, amikor a lényeg el se hangzott benne. Nem tetszett.

De ez ízlés kérdése. Ízlés és egyéb szokások. Másnak biztos bejön. És azok fogják használni a reklám hatására, akik olyanok, hogy tetszik nekik a hirdetés. Ez egyfajta kör. Maga a kreatív meghatározza, hogy kikhez juthat el.

Ez így persze elég triviális. De ugyanez igaz a weblapunkra, ugyanez igaz a hírlevelünkre, a direkt leveleinkre, sőt, a névjegykártyánkra, sőtsőt a logónkra, cégnevünkre is!

Azaz amikor elkészülünk ezekkel a dolgokkal, akkor máris meghatároztuk - akár tudatlanul is -, hogy kik lesznek a potenciális ügyfeleink. Ezért lehet az, hogy ugyanazt a szolgáltatást eladó ügynökök más-más célcsoportot tudnak elérni. Mert más a stílusuk. És ha sok viszonteladónk van, akkor is megfigyelhetjük ezt: nem szükségszerű, hogy egymással versenyeznek, hiszen más-más stílussal más-más kört érnek el.

Figyeljünk ezekre, amikor weboldalt készítünk, kampányt tervezünk, kommunikálunk. Figyeljünk rá, hogy tényleg olyanokat érjünk el, akik nekünk kellenek. Mert rajtunk múlik.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr91411629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TLaci 2008.04.04. 22:08:48

En ezt a reklamot karikaturakent ertelmeztem, ugy meg nem olyan szar.

y.men 2008.04.04. 22:19:15

Tiszta Tv-shop. :) Valószínű ezért nem tetszett.

g-easy 2008.04.05. 10:10:57

Ha több részre osztották a kampányukat, és elsőként azt a "típust" célozták meg, akik a legritkábban ülnek le az internet elé, akkor még lehet ez jó is.

A "többieknek" annyira fel sem tűnik, lepattan a reklám, célszemélyeknek megragad. Így végig lehet menni "mindenkin".
A köv. reklámban,lehet, hogy két kissrác görgdeszkázás közben beszéli meg, hogy ők is azzal kezdik a hálót. :)

Ha így van, még lehet jó is. Viszont ha ez a teljes kampány.. (szvsz)

Hát, én azon is mindig meglepődök, amikor mondják ismerősök, hogy ők szoktak tvshop-ból vásárolni. Rájuk ez hat.

Törőcsik Norbert · http://lepcso.otthonok.hu 2008.04.05. 17:24:37

Kétségtelenül szegmentálni kell a piacot és más és más vevő körre más és más hirdetést kell irni.
Nagyon kreatívnak kell lenni hozzá.

balage 2008.04.05. 22:49:44

én csak azt nem értem hogy minek tették oda az "Ajándék" szót ahhoz a kis dobozhoz. Ajándék? ha ajándék akkor azt valakinek személyesen adjuk és nem rakjuk ki főoldalra "Regisztrálj mert akkor neked nagyon jó lesz" cimmel

vagy nem?


süti beállítások módosítása