Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Írjak, nyilatkozzak, publikáljak...

Címkék: onlinemarketing

2008.09.30. kedd 13:44 Konrad

Hetente jön 2-3 olyan felkérés, hogy küldjek cikket vagy nyilatkozzak valamilyen témában - természetesen online marketing területen. Ezekre általában válaszolok is, bár a hírnéven kívül mást nem kapok. Eddig a kutya nem kérdezte, kérek-e pénzt azért, hogy megírom más helyett a cikket.

Nem baj, így (is) működik a hazai sajtó, ezt el kell fogadni. De most több olyan felkérés is érkezett, amely már túllépte azt a szintet, amit tolerálok. Mert egy dolog az, hogy ismert újságnak, újságírónak nyilatkozok, válaszolok a kérdéseire. És egy másik dolog az, hogy tök ismeretlen, most induló valamihez a nevemet adjam - amikor azt se tudom, kivel fogok egy lapon megjelenni.

Értem és elfogadom, ha egyesek ezt nagyképűségnek tartják, és nem értik, mit ugrálok - örüljek, hogy ennyien keresnek, használjak ki minden lehetőséget! Igen, ez nagyon jól hangzó érv. Ha majd sikerül magamat klónoztatni, akkor minden bizonnyal így is teszek.

Addig pedig mindenki számára okulásul az alábbi link mögött meg lehet tekinteni a blogger életfázisait. Nem szeretnék az utolsó képen szerepelni! 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr89688907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.09.30. 13:49:52

Hát Konrád, botrány, leiratkoztam az rss-edről. Nincs benned semmi alázat, hagynod kellene, hogy kihasználjanak!!4!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.30. 13:54:41

A már csak archívumban elérhető Terézanyás postod óta én se olvaslak! Pfü! :)))

Zazie · http://criticalmiss.blog.hu 2008.09.30. 15:55:37

Ilyenkor jön jól a pr-tanácsadás. :)

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2008.09.30. 16:24:32

Én csak ezt szeretném óvatosan megkérdezni:
Most dicsekszel, vagy panaszkodsz?
:)

Már csak azért, hogy mit kell tennem: sajnálnom, vagy irjgyelnem?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.09.30. 16:28:15

Jogos kérdés. Egyik sem. Egy jelenséget akartam leírni: ha egyszer felkapják valaki nevét, akkor mindenki megtalálja...

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.09.30. 19:39:17

Kár. Mostanában akartalak felkérni podcast riportra valamikor novemberben a NyMOE marketing-podcast blogja számára. Azért majd ha eljön az idő, próbálkozom. De sajnos ez is egy tök ismeretlen és induló valami lesz.
Amúgy meg teljesen megértelek. Időből csak egy van mindenkinek.

_original · http://publik.wamma.hu 2008.10.01. 00:48:59

huha, lehet hogy ez egy jel, hogy Konrádnak nem kellene írnunk több érdeklődő kérdést...:! :/

gabesas 2008.10.01. 03:15:55

egyre több az ilyen pofátlan felkérés vagy egyszerűen sok a hajtás és mindenkinél mostanában borult ki a bili?
illetve szerintem a nyilatkozás az eléggé más mintha megkérnek hogy írjál komplett anyagot. előző mindig jól jöhet hogyha ebből élsz (mármint tanácsadás), utóbbi nyilván első alkalommal sem tolerálható.

pollner · http://www.mediablog.hu 2008.10.01. 09:27:03

Szerintem az újságírókat mindenképpen segíteni kell. Jobb ha kérdeznek,. mint ha maguktól hülyeségeket írnak. A szakdolgozatot írókat is támogatni kell. A gond szerintem az előadásokkal van. Egyesek úgy gondolják, hogy eleve óriási megtiszteltetés előadni az ő rendezvényükön, ráadásul kávét, pogácsát, esetleg ebédet is kapsz. Valahogy nem jut az eszükbe, hogy ezekre az előadásokra fel is kell készülni, oda is kell menni...
Az sem jó, ha valaki ingyen elvállalja, de az sem jó, ha nem vállalja.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.10.01. 11:00:07

Félreértések elkerülése végett: nagyon szívesen nyilatkozok mindenkinek, szívesen válaszolok a kérdésekre, de nem szeretem ha, nekem kellene azért elájulnom, hogy erre lehetőségem van.
Másrészt jó lenne, ha a felkérő végiggondolná, mennyi időbe kerül neki válaszolni - és ha ez viszonylag hosszú idő, akkor vagy fontolja meg, hogy a kevesebb nem-e több, vagy egyeztessen, mielőtt kéretlenül rámzúdít 15 kérdést.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.01. 16:41:41

Nekem autós témában volt érdekes módon hasonló felkérésem a blogom kapcsán (habár publicista sem, meg újságíró sem vagyok), itt rendszeres szerkesztgetésről és írásról lett volna szó. Mióta megkérdeztem, hogy oké, lehet róla szó amikor épp van rá időm, de mennyit tudnának ezért adni, azóta nem jött valahogy egy válaszlevél. Én is elvárnám, hogy legalább annyit böffentsenek, hogy bocs, fizetni nem tudunk, vagy valami.

Hasonló a helyzet azzal, amiről szintén olvastam itt korábban egy posztban, hogy ha nyújtod a kisujjad, rögtön az egész karod kell, de azonnal és ingyen...

gabesas 2008.10.02. 01:18:49

jön mindjárt kutacs és elmondja nektek hogy az ingyenpiac nem működik :)

Wolf Gábor · http://www.marketingcommando.hu/blog 2008.10.06. 17:13:01

Konrád, ismerős a téma. Épp ezért raktam össze egy konzerv ajánlatot vagy két éve, rendes előadói díjjal, ami ilyenkor kimegy az érdeklődőknek. Ez remek teszt, hogy mennyire gondolják komolyan.


süti beállítások módosítása