Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hol vannak a kreatív ötletek?

Címkék: onlinemarketing kreatív

2009.04.08. szerda 19:14 Konrad

Tényleg, hol vannak? Itt a válság, és továbbra sem látom azokat a megoldásokat, amik olcsón lennének hatékonyak. Aki nem akarja, nem bírja kifizetni a bannereket, az megy a PPC felé, sőt, a bannereket is egyre inkább kattintási alapon veszik meg.

Hol vannak az ötletek? Vajon miért nem látok valami ügyes, aranyos, vicces, és alapvetően netre szabott megoldást?

Az iwiw-es kisalkalmazások még nem indultak be, ott talán lesz valami érdekes, valami egyedi, bár ahogy eddig hallottam, inkább csak máshol már megimert dolgok adaptációi lesznek. De nem látom, hogy a portálok mit akarnak kezdeni magukkal, vajon elhiszik-e azt, hogy igazából a bannerekből fognak megélni mondjuk három év múlva is? Vagy a válság miatt az innovációra aztán végképp nincs erő?

Az is lehet persze, hogy vannak jó megoldások, csak én nem látom azokat. Ti tudtok mutatni valami újdonságot?

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr821054442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.08. 20:00:16

semmi új

de annyit megjegyeznék a témával kapcsolatban, hogy a cégek általában mindig csak akkor lépnek amikor már nagyon viszket

és ötletes megoldásokat, ismeretlen, egyszerű alkalmazottak, a saját kis oldalukon, vagy hobbisták csinálják meg először

gphilip · http://search-download.com 2009.04.09. 11:55:40

a kreativitás drága. a ppc olcsó. ez van. még akkor is, ha roi-t nézünk. nem éri meg.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.04.09. 12:24:15

Hát, nem nagyon dőlnek a jobbnál jobb ötletek, pedig úgy számítottam rájuk.
Megette a fene, megint gondolkoznom kell egy kicsit...
Hopp, meg is van! Körbenézek máshol is. Hátha ott...

~web1 (törölt) 2009.04.10. 11:00:31

van egy csomó jó cucc, csak nem a weben. az app store-ok és a mobile app store-ok tele vannak/lesznek jobbnál jobb (mini) alkalmazásokkal.

nálam még mindig ez viszi a prímet:
www.youtube.com/watch?v=tSX6isV22QM

és gondolom nem kell magyarázni, hogy milyen marketing értéke van egy ilyen körtemuzsikáló proginak.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.10. 11:08:38

@~web1: igen, majd ha lesz akkor mennyiségben eladott iPhone vagy hasonló mobil, és azt nézik is annyian, mint mondjuk 2000-ben az internetet, akkor nagyon jó megoldás lesz.
Egyelőre a mobiltelefon fajtájától nem függő megoldásoknak van maximum akkora ereje, ami idehaza már észrevehető eredményt hozhat.
Szerintem.

~web1 (törölt) 2009.04.10. 11:09:15

ugye a nagy különbség, hogy ezekért a cuccokért lehetőség van elkérni 1 dollárt, és nem 0 kell dollárért kínálni.

innentól kezdve piacgazdaság, és nem kommunizmus. legyen minden ingyenes, forradalmi, és közösségi, és van egy propanda gépezetet, ami ezt hirdeti. ez ugye a google koncepciója.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.10. 11:15:47

@~web1: itt maga az eszköz ára az, ami szűkíti a piacot. Emiatt van mondjuk pár tízezer iPhone idehaza. Namost annyiból van mondjuk egy célcsoportra pár ezer ember. A kérdés az, érdemes-e csak nekik fejleszteni.

~web1 (törölt) 2009.04.10. 11:15:55

@Konrad:
csakhogy nem csak iphone-on lesz appstore, hanem minden gyártó nyitni fog. mobil, és nem mobil eszközökre lehet alkalmazásokat vásárolni.

és ha mondjuk a t-home, vagy az upc nem hülye, akkor azt mondja, hogy az ő médiaboxaira is lehessen fejleszteni. mert miért ne lehessen. pont egy upc doboz van itt előttem, a távirányítón ott az "on demand", és az "interactive" gomb. csak épp tartalom nincs mögötte, vagy alig van.

nem azt mondom, hogy nem eltűnik a html és a web, de a felhasználói kör erősen korlátozott lesz, szerintem pár éven belül a háztartás számára a hálózat egyenlő televízió, és a vállalat számára a mobil nem egyenlő telefon.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.10. 11:22:43

@~web1: nem hiszem, hogy ez a jövő. Egyrészt nem lesz annyi appstore, de ha lesz, az se ma fog történni.
Ezek a változások, amiket írsz, az egyik lehetséges irány. Lesz ilyen IS. De egyelőre a valóság az, hogy azzal kell küzdeni, hogy az internetn nem egyenlő az iwiw-el...

~web1 (törölt) 2009.04.10. 11:44:53

amit leírtam az pusztán annyi, hogy az information és az entertainment különválik.

tájékozódni a weben fogunk, szórakozni meg aligha. az iwiw-es miniappok nem lesznek versenyképesek a natív kódú programokkal. szerintem ez nyilvánvaló.

de a kattintás alapú reklámot ettől nem kell félteni. ennek a piacnak éppen az lenne a jó, ha csak az lépne fel a webre, aki informálódni szeretne. (akár a karosszékben ülve távkapcsolóval) aki játszani akar, annek meg ott lesznek a natív kódú programok.

ez az átkattintási arányt megdobja, aminek következtében a kattintás alapú reklámok árát csökkenteni lehet, és ez kiüti a bannert. nem ma. de nagyjából így. szerintem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.10. 11:49:40

@~web1: nos, akkor alapvetően látjuk másképp a dolgokat. Szerintem az információ és a szórakoztatás még jobban össze fog fonódni, és az infotainment még nagyobb szerephez jut.

~web1 (törölt) 2009.04.10. 12:53:24

tehát szerinted az lesz, hogy a híroldalban (információ) majd egyre több lesz a flash, hogy rúgj kapura (szórakozás) ilyesmi. volt ilyen divat. a népek kapura rúgtak, egy óvatlan pillanatban átírányítódtak a céges oldalra, amit az esetek többségében rögtön bezártak. meg majd át kell jutni az új pályára, hogy meg tudd milyen idő lesz holnap.

na most hogy megint ellentmondjak, nem azt gondolom, hogy nem lesz ilyen, hanem ázsiában lesz ilyen.

japánban tuti nyerő egy olyan szolgáltatás, hogy meg kell fejteni egy képrejtvényt az időjáráshoz. a sok időjárásjelentős oldal közül annak lesz a legnagyobb a látogatottsága. európában próbálj ilyet. azonnal le fognak hülyézni.

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.10. 14:35:43

~web1 2009.04.10. 12:53:24

szerintem az a nagy cégjár majd jól, amelyik mind a két fajta időjárásjelentő oldalt megcsinálja, hogy lefedje mindegyik réteget

~web1 (törölt) 2009.04.10. 15:17:35

@Szamurájx:
alapvetően az ázsiai népek vágynak arra, hogy a hírek között legyen egy csomó tamagocsi. hogy összekeveredjen az információ, és a szórakozás.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2009.04.10. 17:18:09

te, ez a Etarget hirdetés dobozka minden postnál komoly? Eddig is túltengés volt nálad Etargetből, de ez már elég gyászos :(


süti beállítások módosítása