Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Na vajon...

Címkék: kampány

2009.05.25. hétfő 22:01 Konrad

...mit fog pár év múlva jobban ismerni egy reklámos: a netet vagy az offline sajtót?

Azt írja a Kreatív, hogy:

Fél életüket a neten töltik, és egyre kevésbé jellemző, hogy nyomtatott kiadványokból tájékozódnának a reklámosok.

Vagyis egyre kevesebb lesz az élő tapasztalat. Ha valaki nem forgat a kezében újságot, akkor bár ismerni fogja azokat, de egyre kevésbé fog hinni benne. Igen, a jó tervező soha nem magából indul ki - de ez azért a napi gyakorlatban csak egy elv. Amikor dönteni kell két-három egyformán (vagy közel egyformán) jó megoldás közül, akkor sokminden szubjektív szempont is közrejátszik. Ezek egyike az, hogy az ember napi szinten mit ismer, mit használ.

Márpedig ha valaki az online-t használja, akkor abban kezd el hinni. És ez nem jó hír az offline termékeknek...

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr951143632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.05.26. 09:03:39

Konrád,

Jó a téma, de én nem hinném, hogy az offline média eltűnne, sőt! Az embereknek szükségük van, hogy megfogják az újságot, könyvet;érezzék a papír szagát és hogy akár összejegyzetelhessék.

Talán a napi hírek tekintetében az internet nyer (+ az "5 perces újságok"), de a könyvek terén még mindig a megfogható az igazi.

Én is dolgozom egy online/szoftveres megoldáson, több nagy hazai kiadónál is voltam vele, de mindenhol azt hallottam, hogy egy ilyen megoldásra csak is kiegészítőként gondolnak.

Mária 2009.05.26. 09:25:09

Mi az, hogy "reklámos" ???

Valami szakmaféle? Meg lehet belőle élni valahogy?

Egyébként meg valószínűleg nem hinni kell, mert annak nem a piac a helyszíne, hanem egy másféle építmény.

Elő kell venni a józan paraszti észt és figyelni kell a számokat.

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.05.26. 09:28:46

szerintem sok újság meg fog szűnni a világban, lesz, de jelentősen kevesebb

Anim · http://www.supertutorial.hu 2009.05.26. 09:31:05

csak idő kérdése, 40 felett nagyon sokan még nem használnak internetet, de az alatt is, aki használja, nem tudja még igazán jól használni, de ahogy idővel fejlődik az internetes tudás és lehetőségek, úgy szépen hátrébb szorul az újságpappír

adManiac · http://admaniac.blog.hu 2009.05.26. 09:47:51

nem gondolom, hogy a nyomtatott sajtó eltűnik, de várhatóan komoly átrendeződés lesz...megmaradnak a hosszabb, inkább elemző jellegű tanulmányok és kevesebb lesz a gyorshír, hiszen abban a net verhetetlen. ezenkívül bár mobilizálódik a médiafogyasztás, azért pl. a strandon a blikket többen fogják kézben, papírból olvasni mint mondjuk laptopon vagy iphonon

Martinicske 2009.05.26. 11:12:43

Értelem szerűen egy online marketinges webes megoldásokat keres...

Sokat elárul, hogy az online esetén növekedési célok vannak, míg a printben olyanok, hogy ne legyen nagyobb a példányszám csökkenése, mint xx/hónap.

Verhás Péter · http://csakatesztemenkeresztul.blog.hu 2009.05.26. 11:38:46

@internetvallalkozas.com: A bejegyzés nem mondta, hogy eltűnik az off-line média. Persze el fog tűnni, csak idő kérdése, mert egyszer a nap is kihűl, és soha nem mond, hogy soha. De ez a bejegyzés nem erről szól.

A "reklámosok" nagyon sokszor, mint minden más szakmában az átlagos szakemberek magukból indulnak ki, akkor is, ha tudják, hogy ezt nem lenne szabad. És ezért egyre kevésbé fog eszébe jutni a reklámköltéseknél és a kampánytervezésnél az offline média. Pedig kellene, mert mint minden szakmában amit lehet mérni (és nem túl költséges), azt mérni kell. Mert addig szakma, és onnan művészet. De az átlagos szakemberek minden szakmában művészkednek. Pedig nem lenne szabad.

Szerintem csak ennyit mond ez a cikk. De persze mindenkinek más az elefánt, mást lát a maszáj harcos, és mást a termesz, pedig ugyanaz az állat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.05.26. 11:59:48

@Mária: igen, szakma, igen, meg lehet élni belőle. Furcsa, nem?

@Verhás Péter: nálad a pont, igen, erre gondoltam. Mert szép dolog az elmélet, de a napi gyakorlat mást mutat...

batorfya 2009.05.27. 11:54:24

Sziasztok,

A "reklámosokhoz" kapcsolódóan a kutatás hétteréről ezt írtuk le a cikkek végén lévő keretes anyagba:

"A kutatás alanyai azok voltak, akik az adott ügynökségen belül valamilyen formában részt vesznek a kreatívfolyamatban, tehát a kreatívcsapatok munkatársai, az accountok, a menedzsmenttagok és a stratégiai tervezésért felelős emberek. Az adminisztratív és egyéb munkakörben dolgozók nem vettek részt a kutatásban".

Üdv,
ba


süti beállítások módosítása