Az a jó az internetes megoldásokban, hogy könnyen, költséghatékonyan és elsősorban rugalmasan lehet alkalmazkodni nem várt helyzetekhez is.
Történt e hét elején, hogy a Felvi.hu összeomlott, és ezért meghosszabbították egy szűk nappal a felsőoktatási jelentkezés határidejét. Egészen pontosan délelőtt derült ki, hogy este 10-ig lehet még online jelentkezni.
Futott egy kampányunk, ami a felvételizőknek szólt: az egyik főiskola továbbtanulási kampánya. Amikor kiderült a hosszabbítás, az alábbiakat tettük:
- felhívtam a kapcsolattartót, hogy meghirdetnénk a hosszabbítás
- egyeztettem vele, hogy mennyi költsége lesz várhatóan (maximálisan), és hogy az belefér-e a költségvetésbe
- a főiskola a weboldalán hírben kirakta az információt
- a landing page-et is kiegészítettük ezzel az információval (a landing page-et mi kezeltük)
- írtunk egy kreatívot a ppc megjelenésre: "Ma este 10-ig még jelentkezhetsz a felvi.hu oldalán"
- újraindítottuk a kampányt, este 9-ig
A kampány még 12 óra előtt újraindult. Aznap estig 600-nál kicsit több érdeklődő jutott el a landing page-re. Így adtunk a kampánynak egy utolsó utáni lökést.
Sajnos a továbbtanulás jellegéből következően konverziót nem tudunk direktbe mérni. Leghamarabb nyár elején fogjuk tudni, hányan is jelentkeztek összesen, de akkor már nem fog kiderülni, ez az utolsó lökés mennyit hozott. Mindenesetre a hosszabbítási időszakban a statisztika alapján olyanok jöttek, akik maradtak is ott olvasgatni a lehetőségeket.
Utolsó kommentek