Az ETARGET elsősorban kulcsszavakra, kifejezéskre érzékeny módon jeleníti meg a hirdetéseket, vagyis beállítjuk, milyen szavak esetén szeretnénk, ha azok megjelennének.
Viszont sok esetben ez pontatlan célzást vagy kellemetlen perceket, megjelenéseket is okozhat nekünk. Ha például pénzügyi tanácsadóként a tanácsadás szóra hirdetünk, könnyen kerülhet a hirdetésünk ezoterikus tanácsadó oldalára, vagy éppen olyan cikk mellé, ahol a politikai pénzszivattyú használt tanácsadókat.
Vagy ha mondjuk a konkurenciánkról beszélnek, nem biztos, hogy meg szeretnénk mellettük jelenni. Repülőjegyet adunk el, és jó lenne, ha nem jelenne meg a hirdetés repülőgép szerencsétlenségek mellett. Autót adunk el, és nem kellene a balesetek mellett ott lenni.
Ilyen esetekben jön nagyon jól, hogy megadhatjuk az ETARGET-en azt is, milyen szavak mellett ne jelenjen meg a hirdetésünk. Ezek a nemkívánatos szavak.
A beállítás két lépésből áll. Elsőként a Beállítások menüben kell a Nemkívánatos szavak almenüben aktiválni a lehetőséget:
Majd ezt követően a Linkek menüben megjelenik a szavak felsorolása alatt egy új lehetőség, amire kattintva már felvihetünk nemkívánatos szavakat is:
A nemkívánatos szavak beállításával jelentősen javíthatjuk kampányunk hatékonyságát, konverzióját. Érdemes használni!
Utolsó kommentek