Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hol kommentezzünk?

Címkék: web2

2010.05.31. hétfő 22:39 Konrad

A mindenféle webkettes szolgáltatások egyik nagy előnye, hogy ezernyi helyen tolhatjuk a kontentet, vagyis számtalan eszközünk van arra, hogy elmondjuk, mit gondolunk. Sőt, van egy nagy csomó eszközünk arra is, hogy megosszuk, továbbosszuk saját írásainkat és mások írásait, képeit, videóit - akármit.

Persze ezek egyedi szolgáltatások. Ennek megfelelően nemcsak megosztani lehet a tartalmakat, hanem vannak hozzáadott szolgáltatások. Például minden ilyen szolgáltatás enged kommentezni.

Sőt, ha valaki átveszi ajánlani a kontentedet, általában ott is lehet kommentezni. Vagyis kb. mindenhol lehet kommentezni. Mi lesz ebből? Ahol megjelenik a tartalmad, ott elindulhat egy-egy beszélgetés.

Egy saját példával élve: ha a blogomon írok valamit, itt lehet kommentezni. Ha ajánlom Facebook-ban, akkor ott is lehet kommentezni. Ha valaki ajánlja Google Readerben, akkor ott is. Bekerülhetek a Propeller-be - ott is vannak kommentek. Folytassam?

Az egész bejegyzés alaptémáját egyébként a HVG Online adta. Ott egy saját tartalmukat "emelték át" címlapra, ahol elhelyeztem egy kommentet. Amikor kerestem a cikket később, akkor az eredeti tartalmuknál (egyik saját aloldal) találtam meg, ahol külön lehet kommentezni, tehát nem volt ott az enyém... (Íme a HVG-s megjelenés, és íme az Autómenedzseres).

Szóval káosz van. Ha valakit érdekel, milyen véleményt mondanak egy írásról, akkor nagyon fel kell készülnie: szélsőséges esetben akár 5-6 különféle helyen kell követnie az ugyanazon írásról írt véleményeket.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr502046397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gombos Zsolt (OMA) · http://www.online-marketing-akademia.hu/ 2010.05.31. 22:46:38

Sőt, még bőven az is előfordulhat, hogy észre se veszed, hogy rólad beszélnek, mert adott esetben te nem követed azt aki megosztotta másokkal a tartalmad. Nem biztos hogy baj az, ha nem te vagy a központban, ám mégis rólad beszélnek, csak jó ezt kézben tartani, és kontrollálni azt, amit kell.

KGyST · http://repules.tumblr.com 2010.05.31. 22:46:49

Amit persze tovább is lehet gondolni: a kommenteket megfelelően címkézve, majd erre megfelelően keresve meg lehetne kapni a cikk összes kommentjét is, amin valószínűleg mindenki nyerne: egy nagyobb, elért közösség keletkezne.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.31. 23:16:08

Érdekes, hogy pont most írsz posztot erről. Ugyanígy jártam ma a Doranskynál. Tegnap írtam egy kommentet a posterous-os oldalára, ami csak klónja a .hu-s oldalnak (vagy fordítva). Értelmetlenűl néztem, hogy hova tűntek a kommentek.
Nem tetszik!!!

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.05.31. 23:52:53

kár hogy a címben feltett kérdésre végül nem kaptunk választ - bár a technológiák keveredése miatt talán nincs is.

viselkedés alapján két - árnyalatnyit különböző magatartást látok: ott kommentezünk ahol először lehet, vagy ott ahol a komment a legnagyobb hatást váltja ki.

az utóbbi tudatosabb.

Verhás Péter · http://csakatesztemenkeresztul.blog.hu 2010.06.01. 09:09:22

Ez egy lehetőség. Ki kell hozzá fejleszteni egy keresőt (nem ám holmi szörcsöt), ami összegyűjti az összes hozzászólást mindenféle tartalomhoz. 5 év múlva meg lesz rá RFC, amit mindenki követ majd, és ami alapján szemantikusan indexelhető lesz, hogy ki mire adta a kommentjét és a fejét.

2010.06.01. 09:27:04

Mostanában én is ezen gondolkoztam, mármint hogy hol kommenteljem az adott posztot.

pollner · http://soreo.biz 2010.06.01. 10:09:09

A közösségi média nagyszerű dolog, de ha nem csak szórakozásra, barátkozásra használod, rettenetesen lerontja a munkád hatékonyságát. (Saját tapasztalatból beszélek:(

Rooza 2010.06.02. 16:12:23

Sem a kommentelőnek, sem a bloggernek, sem az adott témának nem jó ez a szétesés.
Először akkor találkoztam ezzel a bosszantó jelenséggel, amikor még a blogter blogjai az origo-hoz voltak kapcsolva, és ott külön komment-felület volt. Vagy észrevette a blogger, vagy nem, egyrészt azt hogy kikerült oda, másrészt nem volt tudomása a kommentekről. Nyilván reagálni sem tudott rá.
(Írtam is róla akkor panaszt -hasztalan-, rég volt, már nem keresem elő)
Ebben a nagy megosztási trendben meg ma már annyira szétszóródik minden, hogy gyakorlatilag atomjaira hullik a (számomra) érdekes információ, azok megvitatásával együtt. Maradt néhány "bástya", amit az eredeti helyen nagyjából követek.
Régóta motoszkál bennem az a gondolat, hogy a programozóknak egyszerűbb egy új "forradalmi" projektet beindítani, hátha bejön mottóval. A már futó ügyek meg érdektelenné, és elhanyagolttá válnak, az összes hibájukkal együtt, aztán előbb-utóbb kihalnak. Gondolom ez utóbbi tökéletesítése, fejlesztése nagyobb munka lehet.(nem csak a hazaiakra gondolok, egy jól beépíthető szavazásos szolgáltatás is megszűnt)
Már várom a nano-blogolást, de az igazi a yocto- lesz.
Akkor már félszavakból is fogjuk érteni egymást :)
(off
aki hallja adja át: a jelenlegi járványos vízóracserénél fontos szempont az új szabály, mely szerint a vízórának 1,50 m magasságban kell lennie, és amikor ez kiderül az első Vízművek ajánlotta brigád rögvest kihátrál, és következik az új időpont kérése, mert akkor más brigád fogja csinálni.
on)


süti beállítások módosítása