Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Carpe diem

Címkék: onlinemarketing facebook

2011.05.26. csütörtök 01:16 Konrad

A Facebook a mostani idők abszolút divat szava és divat szolgáltatása. Egész egyszerűen nincs lehetőség elkerülni, nincs lehetőség nem kezdeni vele valamit. Persze használni nem kötelező, de tudomásul sem venni - az bizony luxus.

Így aztán mennek is a cégek szépen mind fölfelé, kezelünk mi is jó pár profilt, és persze ilyen-olyan fejlesztésekre is szükség van ahhoz, hogy egy-egy kampány vagy jelenlét tényleg jól sikerüljön. És pont ez a folyamatos jelenlét, folyamatos munka világított rá számomra arra, hogy a Facebook egy megbízhatatlan eszköz.

Egy olyan ingatag építmény, aminek sem az állapotát, sem a működését esélyünk sincs befolyásolni. Vagyis ha cégesen jelen vagyunk, akkor örüljünk az eredményeknek, de ne tervezgessük azt, hogy mi lesz jövőre.

Radisics Milán, a SocialTimes.hu vezetője mondta egy előadásában, hogy a Facebook-ra nincs stratégia. A Facebook-on elágazások vannak, lehetőségek, amikről akkor és ott dönteni kell. Én ezt egy kicsit kiegészíteném azzal, hogy a Facebook-on az van, ami éppen most ott van.

Fogalmunk sincs, mi lesz pár hét múlva. Nem tudjuk, hogy a jelenlegi szolgáltatások pontosan meddig működnek. És csak az elmúlt fél évben láttunk legalább két olyan változtatást, ami alapvetően módosította az eddigi lehetőségeket.

A Facebook olyan, mint a tenger: állandóan változó és kiszámíthatatlan. Így annak kell örülnünk, amit éppen most el tudunk rajta végezni, és mindig kell lenni menekülési lehetőségnek. Szerencsére a Facebook ebben partner. Például elvárja, hogy egy-egy játékba külön regisztráljuk be a résztvevőket, nem engedi, hogy tömegesen rajta keresztül üzengessünk közvetlenül stb. Vagyis lehetőségeket ad az építkezésre - rajta kívül.

Csak ki kell használnunk. Mert a Facebook használata a mának élés.

Carpe diem!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr642933244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miro Kiss Ida 2011.05.26. 11:58:39

Egyetértek. Nálam pl. eleinte jól konvertáltak a hirdetések, amelyekben link volt a sales page-re. Most sokkal kevésbé. (Itt, ahol élek) tömegessé vált a mobilinternet, azonban a telefonról komplikált a könyvjelzők kezelése, így elfelejtődik az ajánlat.


süti beállítások módosítása