Most, hogy egyre több cég a saját weboldalán kívül számos más helyen is kommunikál, egyre inkább érdekes az a kérdés: mennyire van biztonságban a belépési azonosítód?
Nem egyszer szaladok bele abba, hogy nincsenek meg a belépési azonosítók. Weboldal, Facebook, blog, YouTube, Twitter - lehetne még sorolni, hány helyen lehet fönn egy cég. Csak amikor pl. angolosan távozik egy kolléga, aki eddig kezelte, akkor vajon vitte ezeket magával? Vagy átadta valakinek?
Kevés olyan cég van, amelyik megbízást ad olyan szakembereknek, akiknek az a dolguk, hogy a kollégák munkáit feltérképezzék. Vagyis mélyinterjú keretében összeszedjék, egészen pontosan mivel és hogyan foglalkozik. Mert ennek persze része, hogy kiderüljön, hol tárolja a jelszavakat. Mert ha ráadásul nincs belső szabály erre...
Szóval, jön a káosz. És amikor újra kell indítani egy blogot vagy egy Facebook oldalt, akkor jön a vakaródzás, hol a francban lehetnek a belépési azonosítók?
Utolsó kommentek