Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Like - röviden

Címkék: kampány facebook

2012.03.13. kedd 23:48 Konrad

(Ez egy cinikus bejegyzés. Sajnos erre nincs egyéb jelzés, ahogy az íróniára sem.)

Attól zeng a fél világ, hogy a Facebook átalakítja a céges oldalakat is Timeline-osra, és hogy ez mennyire jó vagy rossz. Mindenféle változások, új hozzáállás kell - majd ezekről én is fogok szépen írogatni.

Amiről szintén szó van, hogy a felhasználókat, akik Like-oltak minket, mennyire hatékonytalan a saját falukon elérni. Kevesebb, mint 20% érhető el így. Én arra számítok, ez az arány csökkenni fog, egészen a nullára. Úgy kb. az év végéig.

Akkor hát mire jó az a Like, amit sikerült vért izzadva, sokat szenvedve, szabályosan-szabálytalanul összeszednünk?

Röviden meg tudom fogalmazni: építettünk egy célcsoportot a Facebook-on belül, akikre majd pénzért célozhatjuk a hirdetéseinket.

Ez amúgy nekem nem lesz rossz. Itt jelzem, nagy gyakorlatunk van Facebook-on belüli kampányok kezelésében...

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr744315391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagymegmondo 2012.03.14. 02:46:14

hát igen :( ... és még most is van multi, (pl. Invitel) akinek az ügynöksége rá tudta venni a helyi marketingest több milláért lájkgyűjtésre...
... és még mindig megélnek ügynökségek abból, h karbantartják a multik, bankok céges Fb oldalát...
Bár mintha nem is olyan rég még Konrád is a lájkgyűjtésben hitt... Elismerem, változik a világ és milyen gyorsan! ;)
Én szóltam időben :)

fotofabrik 2012.03.14. 06:17:57

Sokat változott ez a blog is. Újabb nesze semmi (ja de, önreklám), fogd meg jól: elindulunk az iróniától, majd egy kis Timeline, azt a célzott hirdetések.

TyToo 2012.03.14. 07:44:41

@fotofabrik: miért érzem ezt én is, ami Te és azt, hogy egyre kevésbé érdemes visszatérni ide?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.03.14. 09:50:32

@fotofabrik: @fanatikus analitikus: Kedvesek vagytok :)

@nagymegmondo: Igen, változik a világ. Szerencsére minden esetben, amikor közösségi médiáról szó van, azt hangsúlyozom, hogy az egész közösségi média, de főleg a Facebook az itt-és-most világa. Amit elmondok, az ekkor és itt igaz, lehet, holnap már nem lesz az.
A közösségi médiát amikor tanítom, éppen ezért nem azzal kezdem, hogy "facebook, twitter, stb.", hanem azzal, hogy mi az ügyféllétra, mi az a WOM, és mik azok az elméleti alapok, amire utána az adott aktuális időszakban építkezhetünk.

Btw., megint törölhetek a prezimből, nincs már Gowalla.

Milán Bp · http://htcdesire.blog.hu 2012.03.14. 11:15:51

Ez egy cinikus komment. Olyan szó, hogy hatékonytalan, nincsen.

SzabolcsM · http://www.ugyfelgyar.hu/cms/ 2012.03.15. 16:04:40

Teljesen logikus a FB-tól, hogy fizetőssé teszi, én is ezt tenném!

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.03.27. 20:18:47

és az megvan, hogy akiket te összegyűjtöttél célcsoportot szépen szelektálva, lájkolók formájában, arra simán ráhirdethet bárki más is? :)

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2012.03.27. 20:19:28

bocs, a hatékonytalan az én szavam, úgy látom, divat lett a plagizálás ;))


süti beállítások módosítása