Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mákos pörkölt

Címkék: onlinemarketing kampány facebook

2012.10.05. péntek 00:44 Konrad

ID-10024080.jpg

Alapvetően mindegy is, melyik cég promóciójáról van szó, minden esetre fennakadt a szemem egy mondaton a kiadott sajtóközleményben:

célja a kampánnyal a rajongói bázis növelése, brandépítés és eladásösztönzés

Ez egy Facebookon megvalósuló kampány, innen a rajongói bázis növelése. A kampány egyébként egy alkalmazást fog jelenteni, vagyis egy darab Facebook alkalmazással, és gondolom a hozzá kapcsolódó aktivizáló megjelenésekkel fogják a fentieket megvalósítani. Illetve... Szeretnék a fentieket megvalósítani. Mert én úgy érzem, valaki sokat akar fogni. Nagyot akarnak dobni, aztán majd kiderül, mi lesz belőle.

Mi a problémám? A rajongói bázis növelése egyfajta feladat. A cél az, hogy sokan lájkolják az oldalt, vagyis az alklamzásnak elég érdekesnek kell lennie ehhez. Ez a cél elérhető, és megvalósítható. Kell egy jó alkalmazás, amelynek vagy van valami érzelmi hatása (vicces, ügyes, aranyos), vagy ad valami nyereményt. Vagyis kell egy ötlet, és fognak jönni a lájkok. Fontos a virulencia, vagyis az alkalmazásnak vissza kell írnia a játékos falára - olyan üzenetet, ami játékra buzdít, vagyis az alkalmazást mutatja be. Ha a cél a sok lájk, akkor ezt az irányt kell tartani.

Ha a cél a brandépítés, akkor minél több felületen és minél többször meg kell mutatni a brandet a célcsoportnak. Az alkalmazás a Facebookon egy ügyes kiegészítő eszköz lehet, a márka élményt növelheti, egy jó programmal a márkával együtt töltött időt lehet növelni. Vagyis meg kell fognunk előbb az embert, aztán elvenni egy kicsit az idejéből, hogy velünk foglalkozzon. Nem szükségszerűen interakciót várunk el, hiszen a cél a brand erősítése, ami figyelmet igényel. 

Végül eladásösztönzés. Ez ugye azt jelenti, hogy növeljük a forgalmunkat. Nem a márkáról beszélünk, hanem a termékről. Nem az eltöltött időt akarjuk növelni, hanem igényt teremtünk, hogy kelljen neki. Más az üzenet, hiszen más a cél. Megjegyzem, fogalmam sincs, milyen módon fogja ezt egy Facebook alkalmazás elérni, hacsak nincs benne egy megrendelés gomb. Véleményem szerint nem erre való ez az eszköz.

Szóval, el tudok olyat képzelni, hogy mindenből belerakunk egy keveset, és elindulunk a fenti kampánycélok felé, egyszerre. El tudok ilyet képzelni, de szerintem ez olyan lesz, mint amikor a főzés közben véletlenül lapozunk a szakácskönyvben, és a végeredmény a címben is említett mákos pörkölt lesz.

Érdekes próbálkozás, de sikertelen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1004820921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mákos pörkölt 2012.10.05. 08:45:02

El tudok ilyet képzelni, de szerintem ez olyan lesz, mint amikor a főzés közben véletlenül lapozunk a szakácskönyvben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása