Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Bármely kettőt...

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.03.29. péntek 20:28 Konrad

Van ez a régi poénosnak szánt mondás, miszerint cégünk gyorsan, pontosan és olcsón dolgozik - ebből bármely kettőt választhatja! Nagyon jól hangzik, és alapvetően igaznak is tűnik ez. Az ügyfelek rendszerint persze úgy gondolják, hogy mindhármat kérik egyszerre, de azért el szokták fogadni, ha egyik-másik "sérül".

A valóság viszont az, hogy a tipikus munkáknak tipikus erőforrás igényük van. Az fps osztott meg egy képet Facebookon, ami azt mutatja, nincs olyan munka, hogy pár perces: ha profi vagy, vannak kötelező lépések. Pont ettől vagy profi.

parperc.jpg

A bennem felmerülő kérdés az, hogy vajon ha kkv-nak dolgozunk, akkor mennyire szükségszerű, hogy ne profi módon dolgozzunk? Mert a fenti elvárások (olcsót, gyorsat és pontosan) elsősorban náluk jelentkeznek. Egészen pontosan: minél kisebb egy cég, annál inkább ezek az elvárások.

A döntés persze nálunk van: nem vállalunk el ár alatt munkát, vagy megpróbálunk csodát tenni. Mi egyre inkább az előbbit választjuk. De azért néha meglepődök, másnak hogyan éri meg annyiért a feladat...

A napokban tervezgettünk egy eseménysorozatot, ahol ez felmerült kérdésként: adjuk ingyen, vagy adjuk pénzért? Mi a fontosabb: a sok résztvevő vagy az, hogy azok vegyenek rajta részt, akiket tényleg érdekel? Az eseménysorozat egyértelmű célja az értékesítés, vagyis új ügyfelek szerzése - és persz az edukálás is. A kettő együtt, hasonló súllyal. És bár lehet, eladás szempontból elsőre jó ötletnek tűnik az ingyenesség, de valóban kell nekünk olyan ügyfél, akinek számít pár ezer forintos jegyár? Valóban a tömeg a cél, és nem az olyan ügyfelek, akik megfizetik a pontosságot (minőséget)?

Az interneten pillanatok alatt lehet olcsóbb ajánlatot találni. Mindenre. Ha csak az ár számít, akkor nem sok esélyünk lenne. De valamiért mégis fent lehet maradni, egyelőre. Csak meg kell tudni találni az igényes ügyfeleket.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr715183201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szarvas Norbert 2013.03.29. 23:01:33

Szerintem az nem igényesség kérdése, ha valaki látatlanba nem akar több ezer forintot kifizettni arra, hogy megnézze, hátha kell neki a portéka!

Mivel írtad, hogy az előadás lényege legalább 50%-ban az értékesítés s valaminek az eladása, ezért nem biztos, hogy komolyabb összeget kéne kérni azért, hogy elmehessen valaki egyáltalán megnézni!

Ez olyan mintha a TSCO-ba jegyet kéne venned. Fizess azért, hogy később fizethess. Nem hiszem, hogy ez a jó út.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.03.29. 23:07:08

@Szarvas Norbert: A tartalom értékes lesz, ez a minimum. De a cél az eladás IS. Viszont - hogy lásd, nem ezen akarunk meggazdagodni - néhány ezer forintokról beszéltünk. 5e alatt.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2013.03.31. 01:47:41

A hogy éri meg kérdés sokszor arról szól, hogy "mi a kisebbik rossz" és nem arról, hogy valóban jó-e annyiért elvállalni a munkát.

A válság kapcsán talán neked is kevesebb a megrendelésed. Ha nem tudod kitölteni az alkalmazottak munkaidejét jól fizető ügyfelekkel, a sok üres idő mellett vesztességes lennél, stb. akkor bizony érdekesek a lehetőségeid.

1. A zsebedbe nyúlsz, és öntöd a pénzt a cégbe...
2. Leépítesz, ezzel rombolod a felépített csapatot, amivel eladod a jövődet.
3. Elvállalsz olyan melót is amit amúgy nem tennél.

Ez utóbbi kapcsán fontos, hogy ne legyen precedens a value árazásból, az ilyen dolgokat nagyon más feltételekkel vállald el, legyen láthatóan más a "termék" mint amikor rendes áron dolgozol. De működik a vesztességek minimalizálására.

Persze hozzáteszem: Sok esetben jobb egy szolgáltatást "ajándékba" adni, egy másikat meg kb "listaáron", mint mindkettőre "hatalmas kedvezményt" adni.


süti beállítások módosítása