Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

May the fourth be with you.

Címkék: onlinemarketing facebook

2013.05.04. szombat 23:18 Konrad

r2om.jpgRengeteg féle ünnepünk van az év során, és erre akkor döbben rá az ember, ha azt látja, a közösségi médiában kényszeresen tartalomgyártók mikre rá nem bukkannak itt-ott. Vannak ugye konvencionálisak, mint például a most aktuális anyák napja, de vannak viccesek is, mint a mai Star Wars nap.

A közösségi média tartalomra éhes. Mivel mi, a közönség, tartalmat zabálunk, ezért akik bennünket etetni akar, az bizony kénytelen tartalmat gyártani. De ez nem is annyira könnyű ám! Ha nincs egy stáb a háttérben, akkor bizony csak azt tudjuk hozni, hogy időnként van jó tartalmunk is, de folyamatos, egyenletes minőség, ami a márkáról szól, érzelmekkel telítődött és aktuális, az nem lesz.

Igen, kell a tapasztalat, de kell a háttér is. És a jó tartalomhoz kellenek a megénekelhető témák. Kellenek azok a történetek, amik akkor is viszik a márkát, amikor amúgy nem lenne miről beszélni. De mindezek közben a közösségi média folyamatosan változik, és ami jó volt fél éve, az mára már csak elcsépelt megoldás. A konzerv tartalmakkal pont ez a baj: ma még vicces a Star Wars nap, talán jövőre is, de egy idő után elfakul. 

Az anyák napja nem. Az nem egy poénra épül, az hagyományra. De a közösségi média nem minősít, a közösségi média darál mindent és mindenkit - így felületes szemlélő számára nincs különbség. Figyeljünk erre oda: ha értéket akarunk adni, akkor ne pakoljuk tele a falunkat mindenféle irreleváns vacakkal. Ha pedig a bulvárra játszunk...

Mert arra játszunk. A közösségi média akkor működik, ha az emberek beszélnek a nekünk fontos témákról. És mikor teszik ezt? Ha a téma érzelmeket vált ki. Mennyire jó csámcsogni a Hajdúpéter - Puzsér iszapbirkózáson! Mennyire cool megosztani az n+1. cukicicát! Mennyire jó kibeszélni az éppen aktuálisan utált politikai hírt! Ez mind bulvár téma. A közösségi média egy kibaszott bulvár, amúgy.

Épp ezért könnyű elcsábulni, amikor a márkánkat akarjuk futtatni. És éppen ezért tévedés a TAT számban hinni. De akkor miben lehet? Olyan eredményekben, ami nekünk, a konkrét márkának fontos. Ki kell találnunk magunkat! És ez nemcsak egy-egy említést jelent, jelenti azt is például, mikor említenek meg minket. Ha valaki ír egy eseményről, amit szervezünk, nem mindegy, azt az esemény előtt vagy után teszi. Mindkettőnek van értelme, de míg az elsőnek közvetlen haszna lehet (vagyis többen vesznek jegyet), addig az utóbbinak inkább brand erősítés lehet az eredménye, ami kicsit közvetettebb haszon. Éppen ettől nehéz a közösségi média mérése: nekünk kell beárazni azt, ami történik.

És lássuk be: ha meglovagoljuk a bulvár jellegű témákat, akkor az nem fog hasznot hozni. Sőt, rombolhat is bennünket. Érdemes tehát visszafogottnak lenni.

Egyébként pedig: May the fourth be with you.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr295281478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása