Tapasztalom és tanítom, hogy az online marketing nem olyan folyamat, amit uniformizálni lehet. Az a megoldás, ami az egyik cégnek tökéletes, egy másik cégnél nem biztos, hogy sikerre vezet. Több oka is van ennek, például az, hogy a marketing általában olyan folyamat, amely megköveteli a személyre és cégre szabottságot.
De ez nem jelenti azt, hogy ne lennének általános igazságok. Ilyenekből azért elég sokat meg lehet fogalmazni, de tény, ezekbe is bele lehet kötni. Éppen ezért érdemes körültekintően fogalmazni: nemcsak leírni az ötletet, de azt is megfogalmazni, mikor is igaz ez. Kellenek az apróbetűs részek is, na.
Most az Onlinemarketing blogon elindítok egy sorozatot: olyan rövid tippeket fogok adni, amelyek fontosak lehetnek, főleg mikro és kisvállalkozások vezetőinek, online marketinggel foglalkozóknak. Nem ígérem, hogy ettől lesz a céged forgalma majd 300%-al több, és nem gondolom, hogy ezek a tippek megváltoztatják a világot. Csak annyit mondok: érdemes lesz ezeken elgondolkodni, de akár vitatkozni is.
Egy újszülöttnek minden vicc új, de ez azt is jelenti, hogy aki idősebb, annak nehezebb új vicceket mondani. Ez most nálam is igaz lesz: kitartó olvasóim, akik az elmúlt 5-6-7-8 évben olvastak, kevesebb újdonságot fognak majd találni. Tőlük előre is elnézést kérek.
Végül: ez a sorozat külön címkét is kap. Aki majd egyben el szeretné érni, az ezen a linken keresztül induljon el!
Utolsó kommentek