Szeret mindenki ajándékot kapni, főleg, ha az hasznos esetleg trendy. Nos, azok is szeretnek ajándékot kapni akik véleményvezérek vagy befolyásolók. Másrészt, sok olyan ügyfeled van, akik figyelnek a véleményvezérekre, befolyásolókra. Arra, hogy mit csinálnak, mit használnak, milyen ruhában vannak, milyen a telefonjuk, milyen autóba szállnak be. És sok esetben utánozzák őket, hiszen ezzel egy kicsit olyanná válnak, egy kicsit ők is ismertek, meghatározó emberek lesznek.
Most rakjuk össze ezt a kettőt. Telefon forgalmazó vagy és ajándékba adsz egy telefont egy véleményvezérnek. A potenciális fogyasztóid látják, hogy a számukra fontos ember azt a telefont használja, és nagyobb eséllyel fogják a te telefonodat megvenni.
Nos, erről szól a termék magvetés, ennyire egyszerű!
Azért van pár szabály. Nem szabad túl drága ajándékot adni, olyat, ami megvesztegetés lenne. Egészen pontosan: szabad, de az már egy másik műfaj, nem a termék magvetés. Aztán a magvetés esetében nem szabad ellentételezést kérni - vagyis ez nem egy kereskedelmi szerződés! Végül: nem szabad visszaélni a helyzetünkkel, és kihasználni, ha elfogadják a termékünket. A termék magvetés a természetességről és mintaadásról szól, nem a direkt reklámról!
Mai tippünk: ha jó, szerethető terméked van, add oda használni véleményvezéreknek, befolyásolóknak. Nem fogod megbánni!
Utolsó kommentek