Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A Csomagolás

Címkék: kreatív üzlet ebusiness

2022.01.14. péntek 09:42 Konrad

gift-box-gdcc5abc97_640.jpg

Még decemberben vettem egy karácsonyfaizzót. Pár éve szemezgetek vele, de elég drága darab, így aztán csak most rendeltem meg. Ez egy okos izzósor, a márkája is elég ismert, de szerintem sokan már tudják is: Twinkly 250 izzós változatnak lettem a gazdája.

Ez a termék a jól kitalált, újracsomagolt megoldása egy olyan terméknek, ami amúgy nem is kell az év nagy részében. Tény, technikailag is többet tud, mint egy hagyományos izzósor, hiszen egy jól megírt mobilalkalmazással és a termék wifi kapcsolatával kapunk egy programozható világítást, akár még mi magunk is megrajzolhatjuk, mit mutassanak a lámpák a karácsonyfánkon - vagy azon a falon, ahova felakasztjuk.

A termék jó, és ezt persze akkor látom igazán, amikor használni kell. De a termék jó minőségének az érzetéhez egy kiváló csomagolás is tartozik, és ez az az elem, amiért felhoztam a példát. A Twinkly ugyanis elsősorban online rendelt termék, így a közvetlen vásárlói élmény akkor kezdődik igazán, amikor átveszem a csomagot.

Amikor egy webáruházat elkezd valaki üzemeltetni, általában nem fordít nagyon nagy figyelmet a termékek csomagolására. Vagy megkapja a kész terméket és továbbküldi - belerakva egy egyendobozba -, vagy saját termék esetében megpróbálja úgy összerakni, hogy az ne sérüljön. Vettem idén webáruházban gyertyákat is, egy kicsit formátlan barnás dobozba volt úgy belerakva, hogy kitöltőanyagot pakoltak bele, ezerszer összetekerték ragasztószalaggal, ja és valahogy még belebiggyesztettek egy papírkát is, hogyan kell használni.

Komolyan, egy élmény volt kibontani - de ebben az élményben elsősorban szitokszavak voltak, nem pozitív rácsodálkozás.

Persze, nem ezen múlik, hogy mennyire szép az a két gyertya (amihez egy leírást adtak, köszi, két embernek vettük). Nem ezen múlik a használhatóság. De ezen felül... nem lenne baj, ha a csomagolás is sugallna valamit. Igen, ezt ki kell találni, ennek ára van, ez költség, ezzel foglalkozni kell. De egy webáruház esetében tényleg nagyon vékony az a felület, ahol a vevő valóban találkozik velünk. És hiába ultrajó a weboldalunk, hiába zseniálisak a szövegeink, ha a végén, amit ténylegesen is a kezébe vesz a vevő, azt érzi, hogy a rendelésig volt érdekes.

A Twinkly doboza egy alapvetően egyszerű megoldás - de olyan módon van elkészítve, hogy triviálisan vissza is lehessen csomagolni a terméket. Egy időszakosan használt terméknél ez valóban hasznos ötlet. A 250 izzó két sorra van felfűzve, és ha visszahajtogatom, akkor újra össze tudom kötni. Nem valami gagyi dróttal lettek ugyanis összefogva, hanem egy-egy tépőzáras szalaggal. Amin természetesen ott van a Twinkly logó is. Plusz a dobozban kaptam négy db matricát, és egy tényleg átgondolt (persze angol nyelvű) köszönőlevelet is, hogy az ő terméküket vettem meg.

A Twinkly csomagolása az, amit már nem várok el. Ez annál több volt. Önmagában is élmény, amivel a termék jellege miatt többször is fogok még találkozni. De rávilágított arra, amit már az ügyfeleinknek is mondtunk: nem elég a webáruházaknál a jó weboldal, a jó, szép és lehetőleg márkázott csomagolás is legalább ennyire fontos.

Mert a terméket ugye valamiben el fogjuk küldeni. Akkor az a valami legyen része a kommunikációnknak is, ne csak egy szükségmegoldás legyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4816812584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása