Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Értjük egymás nyelvét?

Címkék: üzlet

2022.12.09. péntek 10:29 Konrad

alzheimers-g172a03ddd_640.jpg

Sokszor apróságok, általában kérdések, kérések tesznek óvatossá, ha üzleti beszélgetést folytatok. Érkezik kérdés volt ügyfél új ügynökségétől, érdeklődőtől, ismerőstől, és érzem, nem egy nyelvet beszélünk. Pontosan értem, mit akar, de azt is értem, hogy hiányzik mögüle az az alap tudás, hogy én erre könnyen tudjak válaszolni.

Már a kérdés is hülyeség. Nem, nem azért, mert a másik nem ért hozzá - ez nem baj, sőt, teljesen érthető -, hanem mert úgy tesz, mintha értene hozzá. Felkészületlenül hív fel, olyan dologra kérdez rá, ami logikus, de nem így működik, olyan kérést kapunk, amit értelmezni is eltart egy ideig.

Az online marketing a felszín alatt sokszor olyan rendszerek üzemeltetését jelenti, amihez nem marketing tudásra van szükség. Egy tárhely beállítása, domain átirányítása, levelezési hiba - ezek mind olyan problémák, amiket a héten meg kellett oldanunk. Azért érkezik hozzánk, mert valamilyen szinten közünk van ezekhez.

De ha a szigorúan marketinges kérdéseket nézem, akkor is kapunk számos olyan kérdést, amiből látom, nem teljesen világos, hogyan működnek a folyamatok. Amikor az ügyfél keveri a kereső hirdetést a keresőben való organikus megjelenéssel. Amikor Facebook posztról beszél, de közben Facebook hirdetésre gondol (és eltart egy ideig, hogy ez kiderüljön). Amikor a weboldalra kért "egyszerű" módosításról kiderül, hogy valójában ő szeretne egy webáruház funkciót online fizetéssel, miközben jelenleg még termékek sincsenek ott...

Ezek mind olyan példák, amikkel napi szinten találkozok. És akkor még nem beszéltünk semmit a nem szakmai, de üzleti problémákról: számlázás, szerződések, utalások és így tovább.

Azért kell óvatosnak lennem, mert ha nem veszem észre, hogy nem ugyanarról beszélünk, akkor vagy nagyon ráfizetünk (sokkal többet kell valamivel foglalkozni, mint amit azon keresünk), vagy az ügyfél csalódik. Éppen ezért sokszor körülményesebbnek kell lenni, sokszor triviális dolgokra is vissza kell kérdezni. De ha így teszek, akkor is marad némi kockázat, hiszen nem lehetek biztos abban, a másik fél tényleg egy nyelvet beszél-e velem.

Nem tudom, másnál ez mennyire probléma. Én az elmúlt bő 20 év alatt megtanultam: soha nem szabad tudottnak gondolni még a legegyszerűbb dolgot sem, ha korrekt üzletet akarunk kötni. Inkább legyünk lassabbak, tudálékosabbak, de ne utólag derüljön ki, hogy nagyon másról beszélünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3917998208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása