A vírusmarketing e-mail megoldásait már ismerjük: vicces (vagy annak szánt) képek, videók, esetleg szövegek keringenek a neten, és alapvetően az a céljuk, hogy magukat terjesztve reklámozzák a termékeket, cégeket. Magukat pedig úgy terjesztik, hogy tetszik valamiért annak, aki kapja, és továbbküldi.
Állandó kérdés, miből válik vírus. Gondosan megtervezett, sokszor több millióért legyártott mini videók elhalnak pár nap alatt, míg nulla költségvetésű home videók vagy akár titokban készült felvételek sokszor évekig keringenek.
Ebben a közegben érdekes megoldás az a levél, amit volt szerencsám kapni a napokban, egyik rokonomtól. Egy teljesen szokványos poéngyűjtemény (teszem hozzá: a múlt századból...). Ámde a végén volt pár sor, mintegy pluszban:
> _________________________________________
> INTERNETES NYELVTANULÁS!
> Tanulj meg 2006-ban ANGOLUL, NÉMETÜL a ****!
> 3 Féle intenzitás; 3 Szint; Hanganyag CD-k; Ingyenes konzultáció!
> Bővebb információ és jelentkezés
> < http://ad.adverticum.net/click.prm?zona=0000&kampany=000000&banner=0000> > ...>
Hogy mi ebben az érdekes? Egy teljesen független tartalom végére teszik be a reklámot, és láthatóan nem véletlenül. Az átkattintást pedig kampányszerűen, az Adverticumon keresztül mérik.
Hogy mit lehet erre mondani? Ügyes! Azért érdekes lenne, valójában hányan kattintottak arra a linkre.>
Utolsó kommentek