Épp a napokban járt hazánkban a szájról-szájra-marketing (avagy szóbeszéd marketing, magyarul WOMMA: Word of Mouth Marketing) egyik jeles képviselője, hogy egy hazai cégnél tréninget tartson. Közben azért nem baj, ha tudjuk: ez a fajta marketing annyira nem újdonság (persze, hogy nem, de maga a tudománya sem), hogy van saját szövetségük is (Word of Mouth Marketing Association). Nos, ez a szövetség most januárban tartott konferenciát Orlandóban.
Owen Mack a videoblogokat készítő coBRANDIT képviseletében interjúkat is készített a konferencián. Video blog formájában ezek meg is nézhetőek. És néhányan, akik a kamera elé áltak: Pete Blackshaw az Intelliseek-től, Bob Garfield az Ad Age-től, Steve Friedman a Weblogs-tól.
Pollner Médiablogos bejegyzése is érdekes még a témában.
Ez a fajta marketing - a suttogó propaganda - az interneten is működik, igaz, főleg e-mailben vagy valamilyen üzenetküldőn (ICQ, MSN, Skype). Érdemes ezzel is számolni, főleg, ha kevés pénzből akarunk valami nagyon kreatívat kihozni. De azért arra is figyeljünk, hogy ez egy olyan kétélű fegyver, ami felénk élesebb: itt hibázni nem szabad, mert akkor minden az ellenkezőjére fordul, és nem a jó hírnevünk fog nőni.
Utolsó kommentek