Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legyél érdekes!

Címkék: onlinemarketing keresőmarketing

2006.04.03. hétfő 08:49 Konrad

Pontosabban keltsd fel az érdeklődést!

Egy reklám akkor sikeres, ha a célcsoport tagjai - akiknek szól - észreveszik, tetszik nekik, és valamilyen cselekvést is kivált belőlük.

Azaz észre kell venni. Ezt el lehet érni úgy, hogy hatalmas felületeten helyezzük el a hirdetést és így biztos, hogy meglátja mindenki, mit is akarunk, de el lehet érni úgy is (sok más megoldás mellett), hogy éppen annyi információt közlünk, hogy kíváncsivá tegyük az embereket: mi lehet ez?

Nagyon jó példa erre a klasszikussá vált MÜSZI reklám. Igaz, itt sokan nem tudták, mi is a reklámozott termék, de a figyelemfelkeltésben tökéletes volt. (Elevenítsük fel: semleges háttér előtt megjelent egy férfi, csettintett egyet a jobb kezével, és azt mondta: MÜSZI. Ennyi.)

Kicsit hasonló hatást ér el a NIKE legújabb (tévé)reklámja, ami a Joga Bonito! című közösségi portált reklámozza. A reklám tartalmilag rövid, a lényegi információ - mi is ez - nincs benne, csak sejteni lehet, hogy azért ez egy foci+internet valami.

De míg a MÜSZI idejében csak a haveroktól lehetett megkérdezni, mi a fene is az, addig mára az internetes keresők átvették a suttogó propaganda helyét.

Amikor elindult a joga.com, akkor becitáltam a blogba az erről szóló információkat, magam sem számítva arra, hogy ez hosszabb távon érdekelni fog bárkit is. Napi hírnek szántam, annak megfelelően nem is írtam túl sokat róla, az érdekesség számomra az volt, hogy készült egy eseményhez kapcsolódó közösségi szolgáltatás.

De ezt követően elindult a NIKE fent említett kampánya a hazai sport tévéken, és elkezdték keresni a nézők: mi ez a Joga Bonito?

Hiányos volt a reklám: nem tartalmazott minden információt. Az érdeklődők internetet ragadtak, és az első kezük ügyébe kerülő keresőbe beírták a kulcsszavakat. A találati lista elején lévő oldalakat pedig megnézték. Az elmúlt kb. egy hónapban eddig száznál is többen.

Mi a tanulság? Előfordul, hogy a kevesebb információ többet ér, és így érdekes lesz egy termék, egy szolgáltatás. De mára minden esetben számolni kell az internettel és a keresőkkel: ha valamit nem ért a mai fogyasztó, akkor keresni fogja az információt. Márpedig, ha a NIKE időben készít egy magyar nyelvű weboldalt erről a szolgáltatásról (amit a keresők is meg tudnak találni...), akkor ez a sok érdeklődő most hozzá esett volna be.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr598153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása