Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Click-to-akármi

Címkék: onlinemarketing kampány

2006.09.05. kedd 01:32 Konrad

Valahogy a hazai net direkt lassan reagál a kicsit is szokatlan üzleti modellekre. Bár a kattintás utáni fizetés (PPC) már lassan kezd teret nyerni, de az ezen túli, valós eredménykben mérhető kampányok csak nagyon mutatóban vannak. Ha vannak is, elsősorban viszonteladói jellegű megoldásokkal: akkor fizet a hirdető, ha a kattintás után vásárlás (vagy legalább regisztrálás) történik.

Eközben már lassan egy éves a Google által is használt Click-to-Call, amikor a kattintás után a megadott számot felhívja a hirdető, azaz felveszi az érdeklődővel a kapcsolatot. Persze ennek nálunk vannak némileg egyéb korlátai is, nemcsak az újdonságtól való félelem. Például nem szívesen adjuk meg a számunkat...

De van már erre is válasz: lehet Click-to-Chat, Click-to-Üzenetküldő(IM), vagy bármi, amit akarunk, mindössze fantázia kérdése. A lényeg: a kattintás után történjen meg a közvetlen hirdető-érdeklődő kontaktus, a felület pedig ennek létrejöttével válik jogosulttá a bevételre.

És ne feledjük: a kampányokat elvileg napközben is targetálhatjuk órára, így csak akkor kattint az érdeklődő, ha éppen vannak az ügyfélszolgálaton!

Vajon lesz olyan szolgáltató, aki elsőként felkínálja a fenti megoldást a hazai piacnak? Kérem szóljon, volna pár ügyfelem...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6514282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xnews · http://xnews.blogter.hu 2006.09.05. 09:51:56

Átállni a PPCre??? Sikerült kijárnom, h az Ügyfél is kipróbálja az eTARGETet. Azaz, ketten szóltunk oda a médiaügynökségnek és így bevették a tervezésbe. DE nem a "klasszikus" módon, hanem időalapúan! A régi beidegződések...

Jók a modellek, de vhogy a pay-per-sale-t még mindig nem látom. Pedig ugyibár az adultban ez márhosszú évek óta működik - talán körbe kellene nézni és rögtön bővülhet a lista olyanokkal, h Pay Per Subscription Sale; Pay Per Recurring Sale; Pay Per Product Sale; Video on Demand stb.

A fenti megoldásra nagy tételben mi is vevők vagyunk! :)

Merras · http://miyazakijun.hu 2006.09.16. 01:05:56

Az ilyen click-to-akármiktől mentse meg az isten a tartalomszolgáltatókat. :)

Szeretem, hogy állandóan kitalálnak újabb meg újabb vacakságokat, csak hogy ne kelljen fizetni a honlapoknak, amik reklámozzák az illető vackait...

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.09.16. 11:20:13

Egy felülettulajdonosnak nem illik ilyeneket mondogatnia, hogy "kitalálnak újabb meg újabb vacakságokat, csak hogy ne kelljen fizetni a honlapoknak".

Ha egy felület jó (jól van csinálva; látogatott), akkor ott fognak hirdetni. Hogy milyen konstrukcióban, az mellékes.

Ha egy felületről pedig nem lehet feketén-fehéren bebizonyítani, hogy 'működik', akkor pedig miért is várja el bárki, hogy ott valaki a saját pénzét költse?

Ezek az árazási modellek tehát szépen letisztítják a piacot, mindannyiunk örömére.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.16. 13:00:38

Tudod Merras, ha van egy nagyon jó, de kicsi oldalad, amin fixen el lehet érni mondjuk 10 ezer embert, akkor nem fog hozzád beesni olyan sok hirdetés. Néha-néha egy-egy, de nagy forgalmat nem fogsz generálni a hagyományos módszerrel.
De ha ez egy valóban aktív - pl. scifit szerető :-) - közönség, akkor hajlandóak vélhetőleg ebbe az irányba költeni. DE nem fog nálad folyamatosan hirdetni se egy könyvkiadó, se egy DVD forgalmazó, csak úgy, idő vagy megjelenés alapon. Mert nem éri meg, hiszen mindig ugyanazt a 10e embert éri el. Ilyenkor nagyon jó a Click-to-akármi, ugyanis így már érdemes nálad megjelennie: ha összejön valami, szivesen fizet, és te is bevételhez jutsz.
Tehát itt a választás valójában a nulla bevétel vs. valamennyi bevétel között van, nem a sok bevétel vs. kevesebb bevétel között.


süti beállítások módosítása