Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Aktuális hirdetés

Címkék: onlinemarketing kampány

2006.09.18. hétfő 15:59 Konrad

Ez igen, most kaptam az alábbi kreatívot:

 

 

Az [origo]-n fut, jó érzékkel a címlapon :-)

Ilyen az, amikor valaki tud azonnal reagálni, és él is a lehetőséggel! (Ilyesmit csináltam én is az Etargeten, de erre még visszatérek...)

(Köszi, Krisztián!)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7214867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.09.18. 16:30:23

nos, igen - bár, amikor valaki önmagáról állít ilyet, az szerintem marketingileg nem épp a legjobb megoldás. én mondom, hogy jó vagyok, hidd el, és nem csaplak be, "szavazz rám, beváltom minden reményed, nincs hangod, használd az enyémet"... aztán müller péter ivánból is mekkora megalkuvó lett. szóval én azért egy picivel többre értékelem a nem saját magáról direkt mód beszélő hirdetést.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.18. 16:37:40

Két fajta ember van. Az egyik szerint ez a fajta megközelítés nagyképű és beképzelt, a másik fajta szerint határozott és erőt sugárzó.
Igazából célcsoport (és részben üzenet) kérdése az egész.

Mucin 2006.09.19. 15:28:47

Konrad, magyarázd már el kérlek, hogy mi értelme van a figyelemfelkeltő klikkszám után fizető hirdetésnek.

Én a magam józan paraszti eszével arra gondolnék, hogy a legjobb kampány az, amelyiknél az átkattintók a hirdetés költségeihez viszonyítottan a legnagyobb arányban vásárolnak, de legalábbis szándékozhatnak majd vásárolni (imázskampány). Az aktuális tartalmat olvasóknak még célzott hirdetés esetén is csak egy kis része potenciális fogyasztó, így nem inkább el kellene őket riasztani az ok nélküli kattintástól egy, a hirdető honlapjához képest szürke hirdetéssel?

Miért jó akkor a példa szerinti magas meddőszórással hirdetni?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.19. 16:03:29

Mucin, teljesen jogos a kérdés, hiszen itt és most nem igazán magyaráztam túl a dolgokat. Tervezem (ha igaz, ma est eljutok oda), hogy leírjam friss tapasztalatomat a PPC kampányról, és ez ezt is érinteni fogja.
A lényeg: nem elég a releváns hirdetés, annak az üzenete egyértelműnek kell, hogy legyen, és az egészet természetesen annak a célnak kell alárendelni, amit a hirdető akar.
Azaz jelen esetben a hirdetés aktualizálása két ok miatt jó: kiemeli a többi közül (észreveszed), és a sok látogató között várhatóan lesznek olyanok, akik normál hétköznap nem neteznek. Azaz szélesebb az elérés.


süti beállítások módosítása