Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nekünk már nem hiányzik más

Címkék: onlinemarketing

2006.10.07. szombat 21:58 Konrad

Hiába mondta nékem édes jó anyám,
Hogy drága kisfiam, most mitől vagy vidám.
Hiába is figyelmeztetett a jó apám,
Ha túl jó kedved van, az is nagy baj ám.

Most akkor boldogok vagyunk: látványosan nőtt a hazai online hirdetési piac. Van erre egy mérés, ami a MOHI nevet kapta, ez a Magyar Online Hirdetési Index feloldással bír. Ez úgy működik, hogy a vezető portálok egyenként megadják, hogy mennyi az online hirdetési bevételük, de nyilvánosságra csak a teljes összeget hozzák. Emiatt elég pontos, nem mindenféle becsléseken alapul, és mivel az összes nagy benne van, így tényleg pontosan mutatja a növekedés ütemét is.

Apropó, akik benne vannak: NAPI Online, Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu,  Portfolio.hu, Sanoma Online, Ringier Online és a T-Online médiacsoport.

A NAPI Online híre alapján a harmadik negyedévi bevétel 1,078 milliárd forint volt, míg tavaly ugyanebben az időszakban 718 millió. A 2006-os év első 9 hónapjának a teljes bevétele egyébként 3,313 milliárd forint.

Annyi megjegyzésem azért volna, hogy a T-Online időközben bevásárolt. És bár az iwiw tavaly látványos forgalmakat nem csinált, de az Ad Network valamennyit azért igen. És míg az Ad Network tavaly nem volt a mérésben, idén benne van. Csak a miheztartás végett. Persze ez a teljes forgalomhoz képest elég kicsi, tehát a tendenciát nem befolyásolja: a növekedés "robbanásszerű".

Én nem panaszkodom, bár lenne rá okom, példának mindjárt itt a pénz.
Mindig elgurul, ölembe sose hull, akárhogy is számolom, kevés.
Hát mit hajtsam magam, s legyek boldogtalan,
Hisz mindig több kell, mint amennyi van.
Ha nem fázom és van ebédem, s valaki lefekszik vélem,
Én már jól érzem magam.

(A versrészlet a Dr. Hertz című musicelből való)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5515777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Károly · http://szeged.blog.hu 2006.10.08. 01:32:37

"A pénz csak annak kell, ki hitvány gazember,
Mi szegények vagyunk de boldogok..."
És blogolunk...:)

MediaFan 2006.10.10. 20:18:42

Bár a hazai (szakmai)sajtó által valóban ritkábban hivatkozott adat, de annyival kiegészíteném, hogy több mérés is van az internetes reklámköltésre.

2005 január óta a TNSMI - aki a teljes reklámpiaci költést monitoringolja - is méri a listaáras online költéseket, a résztvevő site-ok adatszolgáltatása alapján (T-Online Rt., Index.hu Rt., Sanoma Budapest Kiadói Rt., Ringier Kiadó Kft., HVG Online, Napi Online, AdNetwork).

Ez jelenleg kiadónkénti adatokat ad, tehát kicsit több információ, mint az aggregált szám. A két adat összességében természetesen ugyanazt a trendet és nagyságrendet mutatja.


süti beállítások módosítása