Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklámköltés, USA, 2006 augusztus

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2006.10.12. csütörtök 23:37 Konrad

Az USA  legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2006. augusztus. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
August 2006
Position Advertiser Media Value
($000)
Sector
1 Verizon Wireless 12,977 Tech
2 Discover Card 11,910 Fin
3 Netflix 10,230 M/E
4 LowerMyBills.com 9,746 Fin
5 Monster 8,876 Class
6 NexTag Serivces 8,757 Misc
7 E*Trade Financial 8,598 Fin
8 University of Phoenix Online 8,427 Edu
9 Vonage 8,103 Tech
10 Cingular Wireless 8,054 Tech
11 Lendingtree.com 7,278 Fin
12 Scottrade 7,164 Fin
13 Dell VAR Computers 6,945 Tech
14 Classmates.com 6,849 Misc
15 HSBC Bank 6,789 Fin
16 Ameritrade 6,648 Fin
17 Fidelity Investments 6,097 Fin
18 Dice.com 5,043 Class
19 Best Buy 4,237 Ret
20 Washington Mutual Bank 4,224 Fin
21 Privacy Matters Services 4,062 Mics
22 eBay 3,999 Ret
23 Jeep Vehicles Compass 3,954 Auto
24 Charles Schwab 3,907 Fin
25 Circuit City 3,549 Ret
26 Capital One 3,506 Fin
27 HomePages 3,463 Class
28 ING Direct Bank 3,425 Fin
29 Amazon.com 3,383 Ret
30 Sprint Wireless 3,206 Tech
31 Target 3,167 Ret
32 Forex Capital Markets (FXCM.com) 3,047 Fin
33 Scottrade 3,045 Fin
34 Wal-Mart 2,976 Ret
35 TD Ameritrade Apex 2,963 Fin
36 State Farm Auto Insurance 2,879 Fin
37 Bank of America 2,615 Fin
38 Gametap.com 2,564 Ent
39 Freecreditreport.com 2,453 Fin
40 PlanetOut.com 2,382 M/E
41 ESPN Fantasy Games 2,380 M/E
42 Thrifty Car Rental 2,348 T/H
43 Vonage V-Phone Wireless 2,338 Tech
44 Allstate Auto Insurance 2,301 Fin
45 Ink2all.com 2,267 Ret
46 University of Phoenix 2,230 Edu
47 Wirefly Wireless 2,161 Tech
48 ShermansTravel.com 2,161 T/H
49 Tickle by Emode 2,101 Date
50 Dollar Rent A Car Online 2,072 T/H
  GRAND TOTAL $243,854  
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality        
TNS Media Intelligence logo
View: Top 50 Internet Advertisers in July, 2006

 

Methodology: Chart represents the value of display advertising in both standard and non-standard ad formats. Media expenditure estimates do not always take into account special considerations including publisher discounts, barter agreements, co-sponsorship, affiliate relationships, etc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5216026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása