Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Jön az év vége, szilveszteri ajánlat az első helyen! Nem is akárhogy, majdnem 34%-os CTR-el.
Hirdetés:
Szilveszteri programok és szállásajánlatok
Szállás és programlehetőségek szilveszterkor. Szilveszteri akciós csomagajánlatok, részletes szilveszteri programok, online foglalás, érdeklődés. Szilveszterezzen velünk!
www.utisugo.hu/szilveszter
Kulcsszó: szilveszter
Megjelenésszám: 1017
Átkattintási arány: 33,92%
Hirdetés:
30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
Bella, a Nők Lapja C@fé sorselemzője, és Nóra, Feng Shui Mester és Bíborcsillag asztrológus saját oldala. Itt mindent megtudhatsz az ezotériáról, 10 ezo szakértőtől kérdezhetsz!
www.ezoterikus.hu
Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1290
Átkattintási arány: 15,12%
Hirdetés:
Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2313
Átkattintási arány: 14,53%
Hirdetés:
Szeretné megtudni, mennyi lesz a nyugdíja?
Számítsa ki leendő nyugdíja összegét, hogy megtudja, milyen többlet-megtakarításra van szüksége ahhoz, hogy nyugdíjba vonulás után is fenn tudja tartani jelenlegi életszínvonalát!
www.generali.hu
Kulcsszó: nyugdij
Megjelenésszám: 1172
Átkattintási arány: 12,12%
Hirdetés:
Állás - portál
Találjon munkát még ma! Workania - új online állásbörze.
www.workania.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 2604
Átkattintási arány: 12,40%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek