Hihetetlen, milyen növekedésre képes az internet. E heti hír, hogy idehaza az internetes reklámköltések egy év alatt kb. másfélszeressére nőnek, ez pedig kicsit több mint 4 milliárdos 9 havi forgalmat jelent. És bár jövőre kisebb növekedésre számítanak (mert pl. nem lesznek választások), de növekedés lesz.
Közben nő a keresők piaca is. A most nyilvánosságra hozott kutatás alapján az USA-ban tovább nőtt a keresések száma, és a növekedés két nyertese a Google és a Yahoo.
Top U.S. Search Providers by Searches, October 2006 | |||
---|---|---|---|
Provider | Searches (000) | Year-Over-Year Growth (%) | Share of Searches (%) |
3,022,326 | 23 | 49.6 | |
Yahoo | 1,456,269 | 30 | 23.9 |
MSN/Windows Live | 538,594 | -8 | 8.8 |
AOL | 375,045 | 1.9 | 6.2 |
Ask.com | 168,076 | 25 | 2.8 |
My Way | 133,211 | 7 | 2.2 |
EarthLink Search | 34,537 | 10 | 1 |
Comcast Search | 33,399 | N/A | 1 |
BellSouth Search | 29,657 | N/A | 0.5 |
iWon | 29,549 | 1 | 0.5 |
Source: Nielsen//NetRating, November 2006 |
(Forrás)
Mindenesetre elgondolkodtató, hogy a Google egy év alatt 23, a Yahoo 30 százalékot tudott nőni, a Microsoft dolgai viszont visszaestek.
Utolsó kommentek