Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül). Itt a szilveszter, és máris az első helyen! Néhány régi "sláger is újra feltűnt, és van egy aktuaéizált szövegű hirdetés is a "horoszkóp" szóra. Ebből is látszik, érdemes bele-belenyúlni a megjelenésbe menet közben is.
Hirdetés:
Szilveszteri programok és szállásajánlatok
Szállás és programlehetőségek szilveszterkor. Szilveszteri akciós csomagajánlatok, részletes szilveszteri programok, online foglalás, érdeklődés. Szilveszterezzen velünk!
www.utisugo.hu/szilveszter
Kulcsszó: szilveszter
Megjelenésszám: 1050
Átkattintási arány: 29,24%
Hirdetés:
Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1477
Átkattintási arány: 17,47%
Hirdetés:
30 féle horoszkóp, jósprogramok, ingyen tanácsadás
December 1-től Ezoterikus Adventi naptár, egyedi jóslatokkal, angyaliüzenetekkel, receptekkel. 10 ezoterikus szakértő várja a kérdéseket.
www.ezoterikus.hu
Kulcsszó: horoszkop
Megjelenésszám: 1156
Átkattintási arány: 15,92%
Hirdetés:
Szeretné megtudni, mennyi lesz a nyugdíja?
Számítsa ki leendő nyugdíja összegét, hogy megtudja, milyen többlet-megtakarításra van szüksége ahhoz, hogy nyugdíjba vonulás után is fenn tudja tartani jelenlegi életszínvonalát!
www.generali.hu
Kulcsszó: nyugdij
Megjelenésszám: 1558
Átkattintási arány: 13,16%
Hirdetés:
Önéletrajz?
Írja meg önéletrajzát nálunk hogy új állást találjon.
www.workania.hu
Kulcsszó: oneletrajz
Megjelenésszám: 1065
Átkattintási arány: 12,86%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek